دختر بروس لی نقل قول معروف پدرش را تایید کرد – روزیاتو نقل قول معروف بروس لی

[ad_1]

بروس لی نامی آشنا برای طرفداران فیلم های رزمی است، او در 27 نوامبر 1940 به دنیا آمد و زندگی کوتاه او سی سال بعد در 20 ژوئیه 1973 به پایان رسید. نقل قول الهام بخش نسبت داده شده است بروس لی (بروس لی)، اسطوره هنرهای رزمی و سینما، سال هاست که در میان مردم است. برای برخی این سوال مطرح است که آیا این نقل قول درست است یا خیر. این بیانیه مختصری در مورد ارزش ثبات در به کارگیری مهارت ها است. با توجه به این نقل قول، لی گفت:

من از کسی که یک بار 10000 ضربه می زند نمی ترسم، بلکه از کسی که یک ضرب را 10000 بار تمرین می کند می ترسم.

اکانت رسمی توییتر توسط دختر بروس لی، شانون لی (شانون امری لی) این نقل قول را توییت کرد. بنیاد بروس لی نیز این استناد را تایید کرد و از آن به عنوان آرشیو رسمی خانواده بروس لی یاد کرد.

خانواده بروس لی

این نقل قول برای القای اهمیت تکمیل یک تکنیک با استفاده از تمرین زیاد به جای تمرین‌های کثیف است که در نهایت جواب نمی‌دهند. بروس لی یک نماد فرهنگی است. یک استاد هنرهای رزمی که رشته خود را به نام جت کان دو ایجاد کرد. او در میان مردم به عنوان یک ستاره سینمای هنرهای رزمی سریع شناخته می شود.

پس از مرگ نابهنگام او در سن 32 سالگی، همسرش، لیندا لی کالدول (لیندا لی کالدول) کتابی به نام تائو جت کان دو منتشر کرده است که شامل مجموعه ای از نوشته های لی در مورد هنرهای رزمی است.

خانواده بروس لی

با استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی و تسهیل در تولید محتوا توسط تمامی کاربران بازار، استنادهای غیر معتبر و جعلی نیز تنظیم شد. هرکسی در شرایطی که معمولاً مخاطب به دنبال منبع اصلی و رسمی نیست، می تواند عبارت یا عبارتی را به یک فرد مشهور نسبت دهد. این مشکل معمولا در سلبریتی های ایرانی دیده می شود. این امر باعث می‌شود که ما نتوانیم به بسیاری از نقل‌قول‌ها اعتماد کنیم، مگر اینکه کسی منبع اصلی را پیدا کند و حقیقت موضوع را بیابد، یا فردی از خانواده آن شخص به طور رسمی گفته‌های او را رد یا تایید کند.

بیشتر بخوانید:

آیا بروس لی می تواند در دنیای واقعی شکست ناپذیر باشد؟

اولین شاگرد معروف بروس لی در هالیوود چه کسی بود؟

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما