عمومی می شود؛ نبرد واقعی بارسا و هلند :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811457 |
30 روز 1400 شهریور 13:13 |
10,336 بازدید |

6
نظرات

ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند هنوز تصمیم خود را در مورد آینده عمومی نگرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، در هفته ای که کیلیان امباپه برای قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا خبرساز شد، دیگر ستاره این روزهای دنیای فوتبال به دلیل مصدومیت در حال گذراندن دوره درمان بود.
با این حال، غیبت اولاند در زمین به این معنا نیست که تصمیم او درباره آینده دیگر در دستور کار رسانه ها نیست.
هلند در این فصل دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد اما این موضوع از علاقه بارسلونا و رئال مادرید به این بازیکن کم نکرده و رقابت دو باشگاه برای جذب ستاره نروژی جدی و پرتنش شده است. فاز.
این باشگاه ها در حال آماده سازی پیشنهادات خود هستند و همچنان با نمایندگان بازیکنان خود در تماس نزدیک هستند و نشان می دهند که همچنان مایل به جذب این بازیکن هستند.

مارکا مدعی شده است که تماس های دو باشگاه با باشگاه های هلند در روزهای اخیر تشدید شده و در حال بررسی این است که به بازیکن نشان دهند که چقدر مشتاق جذب او هستند.
هالند به خوبی از علاقه خود به او آگاه است و اکنون باید تصمیم نهایی خود را بگیرد. اکنون توپ در زمین اوست، اما این دو باشگاه بزرگ اسپانیایی تنها کسانی نیستند که برای جذب او تلاش می کنند.
منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نیز شرایط را از نزدیک دنبال می کنند اما در این مقطع به نظر می رسد تصمیم نهایی هلند منجر به انتقال به رقابت های لالیگا شود و این بازیکن در نهایت تصمیم به ادامه حضور در این لیگ گرفت.
بارسلونا هیچ رازی مبنی بر اینکه علاقه مند به خرید برای هلند است را پنهان نکرده است و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، بارها اعلام کرده است که نروژ هدف اصلی آنها در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. او با مدیر برنامه های این بازیکن، مینو رایولا، صحبت کرد و به او اطمینان داد که اگر هلند در نیوکمپ باشد، دستمزد او به طور قابل توجهی بیشتر از هر بازیکن دیگری در باشگاه خواهد بود.

AS قبلاً مدعی شده بود که بارسا سالانه 20 میلیون یورو دستمزد به این بازیکن پیشنهاد داده و قصد دارد تا سال 2027 به هلند 100 میلیون یورو بپردازد.
لاپورتا می داند که با توجه به شرایط بارسا، آنها نمی توانند هواداران خود را در جذب مهاجمان ناامید کنند و زمانی که جایگزین این بازیکن برای بارسا در استادیوم سانتیاگو برنابئو باشد، کار دشوارتر خواهد بود.
لاپورتا تمام تلاش خود را برای آوردن ستاره نروژی به نیوکمپ انجام خواهد داد و به بخش استخدام و زیردستان خود گفت که باید راهی برای جذب هلند پیدا کنند.
وضعیت مالی بارسلونا خوب نیست و انجام این انتقال برای آنها آسان نخواهد بود. خاویر تباس روز گذشته تاکید کرد که شرایط مالی باشگاه اجازه چنین خریدی را به آنها نمی دهد.

تلویزیون نروژ روز پنجشنبه گزارش داد که پدر ارلینگ، آلف اینگ هالند، و نمایندگان رئال مادرید با یکدیگر دیدار کردند و به توافق اولیه برای انتقال این بازیکن به پایتخت اسپانیا دست یافتند.
البته هنوز تصمیم نهایی برای انتقال هلند به یکی از این دو باشگاه گرفته نشده است. اولویت رئال مادرید بدون شک جذب امباپه است اما موفقیت در جذب این بازیکن به معنای کناره گیری از رقابت ها برای جذب هلند به برنابئو نیست.
هلند به خوبی از نقشی که در هر دو تیم ایفا خواهد کرد آگاه است. اکنون تصمیم به او و البته فعال شدن احتمالی بند فسخ مندرج در قراردادش با بروسیا دورتموند بستگی دارد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما