خرید پایه پرچم دکل پرچم و برج پرچم لوله ای و چند وجهی با بهترین قیمت نیک نور

پایه پرچم، نمادی از وحدت و استقلال ملی است که در هر کشوری به عنوان نمایندهٔ سلطنت می‌باشد. این پایه، به عنوان یک مجسمهٔ بلند و فراموش نشدنی، به همهٔ مردم از جمله نظامیان و شهروندان معمولی تقدیم می‌شود.
پایه پرچم

اجزای پایه پرچم رومیزی:

پایه پرچم با رنگ‌ها و نقوش خاص خود، قدرت و عزت کشور را نشان می‌دهد. هر کشوری دارای پرچمی منحصر به فرد است که با عناصر خاصی همچون رنگ‌ها، نمادها و طرح‌ها تزئین شده است. پایه پرچم نیز درست همینگونه است و تمامی عناصری که در پرچم وجود دارد، در این پایه نمایش داده می‌شود.
پایه پرچم

امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم. یکی از متداولترین پرچم های تبلیغاتی با قابلیت استفاده در همایش ها، سمینارها، اتاق مدیران و… ، پرچم های تشریفات می باشند. پایه های پرچم تشریفات تشکیل شده از میله استیل تلسکوبی که تا ارتفاع 2 متر و 20 سانتیمتر افزایش طول می یابد. پایه پرچم رومیزی از یک میله اتصال و یک صفحه نگهدارنده از جنس سنگ یا استیل  بصورت پلکسی و خاتم کاری تولید شده است. تولید و فروش انواع مختلف پایه های  پرچم رومیزی و پرچم تشریفات، اهتزاز و ساحلی. برج پرچم ها پایه های بسیار بزرگی هستند که برای نصب پرچم هایی با ابعاد بسیار بزرگ به کار می روند و معمولا در فضا های باز مانند میادین شهری مورد استفاده قرار می گیرند. جنس این برج پرچم ها از جنس فلز آهن و گالوانیزه گرم بوده و ارتفاعشان از 10 متر تا 20 متر متفاوت است. در تولید پایه پرچم لوله ای 9 متری از لوله های صنعتی فولادی با ترتیب 5 – 4 – 3 اینچ از پایین به بالا استفاده می شود .

پایه پرچم رو میزی استیل

البته قابل به ذکر است که در بعضی از موارد همکاران از ترکیب 4 – 3 – 2 اینچ استفاد می کنند که مورد تایید ما نیست . چون استقامت سازه کم شده و در بادهای شدید پایه تاب می خورد و در طوفان ممکن است از سطح مقعی بشکند و خدای نکرده خسارت جانی به جا بگذارد . چاپ انواع پرچم
• چاپ طرح مورد نظر شما روی انواع پرچم های رومیزی , تشریفات و اهتزاز نیز انجام می شود.

پایه پرچم از نظر طراحی و ساختار، بسیار مهم است. زیرا این پایه باید بسیار پایدار و مقاوم باشد تا به مدت طولانی در هر شرایط آب و هوایی، پرچم را به ارتفاع بالا ببرد. همچنین، قابلیت نمایش پرچم در مکان‌های عمومی و مراسمات رسمی، نیز یکی از صفات حیاتی پایه پرچم است.
پایه پرچم

پایه پرچم در ایران نیز دارای اهمیتی فراوان است. ایران، کشوری است با تاریخ و فرهنگی باستانی که پرچم خاصی دارد. پرچم ایران با رنگ‌های سبز، سفید و قرمز و نیز نمادهایی همچون لبه‌های آفتاب فروغ، شیر و خروس، ارزش‌های ملی را به نمایش می‌گذارد. پایه پرچم ایران نیز با توجه به این عوامل، باید طراحی شده و ساخته شود.

پایه پرچم ایران می‌تواند از جنس‌های مختلفی ساخته شود. از جمله جنس‌های استیل، فولاد و چوب. هر کدام از این جنس‌ها مزایا و معایب خود را دارند. به عنوان مثال، پایه پرچم ایران ساخته شده از استیل، بسیار مقاوم و کم‌سابقه است اما در مقابل ضربات قوی ممکن است خراب شود. از طرف دیگر، پایه پرچم ساخته شده از چوب، زیبا و با ارزش است اما در برابر عوامل آب و هوایی بسیار حساس است.

با توجه به اهمیت پایه پرچم، نیاز است که مراقبت و نگهداری مرتبی از آن صورت گیرد. همچنین، در صورت خرابی یا خطا در عملکرد پایه، باید به سرعت تعمیر یا تعویض شود تا پرچم به رویانی وظیفه خود را ادامه دهد.

  • برای ساخت پایه پرچم، بعد از انجام برشکاری هایی مورد نیاز می توان با استفاده از جوشکاری آرگون یا جوشکاری co2 سایر قطعات را به هم متصل کرد.
  • علاوه براین ، فونداسیون پایه پرچم لوله ای  به دو صورت فونداسیون آماده یا ریختگی در محل قابل اجراست .
  • از خصوصیات بارز پایه پرچم رومیزی مدل سنگی قیمت بسیار مناسب آن در قیاس با انواع دیگر پایه پرچم رومیزی است که خرید آن خصوصا در حجم انبوه را بسیار مقرون به صرفه خواهد کرد.
  • این مدل پرچم دارای یک پایه T شکل است که دو پرچم مستطیل شکل از جنس ساتن از بالای آن آویزان می‌شود.

پایه پرچم دیواری گروه اندیشه تبلیغ به منظور نصب پرچم بر روی دیوار و نما طراحی شده است که در دو تیپ فلزی و آلومینیومی قابل هرضه میباشد. شرکت چاپ پرچم بارنگ با چندین سال سابقه پر افتخار در زمینه چاپ پرچم در حال خدمات‌رسانی به ایران عزیز است و تا جای ممکن این کار را بصورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا انجام می‌دهد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. شما می توانید برای انتخاب پایه مناسب پرچم خود از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید ، همکاران ما در بخش فروش بهترین پیشنهاد را برای شما خواهند داشت .از طریق شماره ۷۸۴ ۹۴ ۶۵۵ ۰۲۱  با ما تماس بگیرید.خوشحال خواهیم شد که به تمام سوالات شما پاسخ دهیم . فضای تبلیغاتی مفید 3×1 متر مربع
تولید تابلو تبلیغاتی استرابرد، پرتابل با فک متحرک ، تیر برقی با فک متحرک ( ریلی) ، لمپوست بنر ، فرفره پارکی ، پایه پرچم ، بیلبورد ، تابلو لایت باکس و…

در نهایت، https://partowsazan.com/fa/%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85/news/12190/%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85/ نمادی از وحدت و هویت ملی است. با داشتن پایه پرچم، هر کشوری می‌تواند به افتخارات خود بپردازد و با عزت و اعتبار، در صحنهٔ جهانی حضور داشته باشد. لذا، نیاز است تا هر کشور، پایه پرچم مناسب و قابل اعتمادی را برای نمایش پرچم خود داشته باشد.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.