فراری Purosangue اولین شاسی بلند فراری خواهد بود.

[ad_1]

فراری سخت کار می کند تا اولین SUV خود را آماده کند و قرار است امسال رونمایی شود. احتمالا دو تصویر از جلو و پشت این محصول جدید: فراری پوروسانگ نامی که نسخه نهایی را فاش کرد در اینترنت منتشر شده است که عجیب است طراحی این خودرو در مقایسه با سایر محصولات فراری و کراس اوورها و شاسی بلند چندان هیجان انگیز به نظر نمی رسد.

فراری پوروسانگ

فراری هنوز در مورد این عکس ها اظهار نظری نکرده است.

با توجه به عکس های فاش شده، به نظر می رسد فراری از مدل های GT الهام گرفته است. مثلا، شکل کلی چراغ جلوی C شکل شبیه به SF90 Stradale است. شکل چراغ های عقب نیز شبیه فراری روما است.

فراری پوروسانگ

کاپوت کوتاه (فاصله از نوک تا سر فرمان) کوتاه و بلند کاپوت با ارتفاع کم نشان از قابلیت های فنی و هندلینگ بالای این شاسی بلند دارد.

اپیش بینی می شود موتور خودرو نیز مانند برادر بزرگش، 812 سوپرفست، تا حد امکان به عقب رانده شود تا مرکز ثقل و توزیع وزن خودرو بهبود یابد.

فراری پوروسانگ

Purosangue (Purosangue) در ایتالیایی به معنای اصلی است.

فراری وعده داده بود که این شاسی بلند شبیه هیچ شاسی بلند لوکس و اسپرت موجود در بازار از جمله استون مارتین DBX، بنتلی بنتلی، لامبورگینی اوروس و رولزرویس کالین نخواهد بود.

سال گذشته، فراری برنامه خود را برای عرضه 15 محصول جدید تا سال 2023 اعلام کرد.

فراری پوروسانگ

برخلاف سایر خودروسازان که از پلتفرم های مشترک استفاده می کنند، فراری. این خودرو از یک پلت فرم کاملا جدید و نوآورانه برای ایجاد این شاسی بلند استفاده می کند، برخلاف هر محصول دیگری در بازار.

این بخش جدیدی برای محصولات فراری خواهد بود.

تنها محصول سرنشین فراری 4 در 10 سال گذشته مدل FF و جانشین آن یعنی GTC4Lusso بوده است.

فراری GTC4Lusso
GTC4Lusso

فراری با ظهور اولین شاسی بلند خود وارد بازار داغ و پرطرفدار شاسی بلندهای لوکس می شود و بازار سایر شرکت ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

انتظار می رود این شاسی بلند از سیستم تعلیق قابل تنظیم ارتفاع بهره مند باشد و طول کلی آن به 5 متر برسد.

موتورهای هیبریدی جدید فراری به طور گسترده در این مدل استفاده خواهند شد.

اما انتظار آن را داریم فراری همچنین یک مدل پیشرفته با موتور V12 برای رقابت با رولزرویس کالینن و بنتلی بنتلی به عنوان تنها مدل شاسی بلند با موتور 12 سیلندر ارائه خواهد کرد.

در پایان باید دید فراری چه زمانی به صورت رسمی از شاسی بلند خود رونمایی می کند و آیا تصاویر منتشر شده چهره نهایی را به ما نشان می دهد یا خیر.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما