فروشگاه اینترنتی آرازتل – زومیت

[ad_1]

آرازتل توانست مجوزهای قانونی مانند نشان ثبت ملی رسانه دیجیتال، الکترونیک را به عنوان مرجع ویژه بررسی و خرید انواع گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی با رعایت کامل قوانین کشور در سایت araztel.com دریافت کند. از اتحادیه کارفرمایان فروشگاه های اینترنتی تهران نشان اعتماد، مجوز کسب و کار مجازی و گواهی نامه دریافت کنید. ضمناً این شرکت با قراردادهای همکاری با بانک های لیزینگ و موسسات اعتباری مختلف تامین کننده کالا می باشد. خرید اقساطی گوشی شناخته شده.

آراز موبایل

چرا خرید اقساطی

قیمت بالای برخی از تلفن های همراه و محصولات دیجیتال، نوسانات ارز و صرفه جویی های وقت گیر باعث می شود که بیشتر مردم به جای اینکه منتظر بمانند و پول خود را جمع آوری کنند، فکر کنند. خرید گوشی به صورت اقساطی بودن. این امر برای بسیاری از افراد جامعه مقرون به صرفه و وقت گیر است. هنگام خرید اقساطی معمولا با یک فروشگاه و یک شرکت اقساطی سروکار دارید. فروشگاه به عنوان تامین کننده با شرکت اقساط به عنوان حامی مالی قرارداد دارد تا بتوانید به صورت اقساطی خرید کنید. اما نکته مهمی که در خرید اقساطی باید به آن توجه کرد این است که کدام روش خرید اقساطی و از کدام فروشگاه را انتخاب می کنیم. فروشگاه اینترنتی آرازتل با تجربه و تخصص خود در زمینه فروش نقدی و فروش اقساطی و با پشتوانه قراردادهایی که با بانک ها، شرکت ها و نمایندگی های مختلف بسته است، مشتریان خود را در رسیدن به تلفن همراه دلخواه و متنوع یاری می رساند. روش های خرید اقساطی

سود چند درصدی اقساطی

در خریدهای اقساطی شرکت های اقساطی، درصد سود محاسبه شده در مدت بازپرداخت اقساط، نرخ تورم و سود سپرده های بانکی تعیین می شود. البته نوع وثیقه ای که مشتری می تواند ارائه دهد در تعیین این سود اقساطی بی تاثیر نیست. خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی آرازتل می توانید شرکت اقساطی و نرخ سود متفاوت را انتخاب کرده و با هر ضمانتی اقدام کنید. خرید اقساطی گوشی های هوشمند انجام دادن.

آراز موبایل

برای خرید اقساطی چه مدارکی لازم است؟

مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست تقریبا تمامی روش های خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی آرازتل به شرح زیر می باشد.

مدارک شناسایی: شامل شناسنامه و کارت ملی.

مدارک اقامت: شامل تصویر اجاره نامه یا سند یا رسید از طرف متقاضی یا یکی از اعضای درجه یک خانواده.

گردش حساب سه ماهه: شرکت های تسهیل گر برای اینکه بتوانند اقساط خود را بازپرداخت کنند نیاز به تجزیه و تحلیل عقبگرد حساب دارند، در اکثر موارد مبلغ اقساط مصوب یک سوم درآمد مشتریان است.

قیمت کالاها اکنون بخرید بعدا پرداخت کنید

قیمت اجناس یکی از مهم ترین عوامل در هر خریدی اعم از نقدی یا اقساطی است.

ما در فروشگاه اینترنتی آرازتل سعی داریم مناسب ترین قیمت نقدی و اقساطی تلفن همراه و تبلت را برای مشتریان گرامی با کیفیتی تضمینی و بالا ارزیابی کنیم.

گارانتی و کیفیت محصول

ما در فروشگاه اینترنتی آرازتل از گارانتی های شرکت های معتبر برای نظارت بر گارانتی و کیفیت گوشی های موبایل و سایر محصولات ارائه شده خود استفاده می کنیم. گارانتی ها با داشتن مراکز خدمات پس از فروش در سراسر ایران پاسخگوی مشتریان بوده و اصالت و نسخه محصولات را تایید می کنند.

در واقع آنها را در فروشگاه اینترنتی آرازتل پیدا نمی کنید: بسته بندی مجدد محصولات، مجموعه های غیر رسمی، محصولات بدون قفل، گارانتی های باطل فقط با کد ثبت نام و عدم ارائه خدمات به خریداران. این مشکلات در حالی که مشکلات و نارضایتی خریداران را ایجاد می کند، باعث نمایش نادرست قیمت اجناس می شود. پس مراقب باشید از کدام فروشگاه خرید می کنید.

روش های خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی آرازتل

خرید اقساطی با چک:

بازپرداخت 24 ماهه سود اقساط 2.5% ماهیانه بدون پیش پرداخت سقف خرید 50 میلیون تومان

خرید اقساطی با سفته:

بازپرداخت 12 ماهه سود اقساط ماهیانه 2.5% بدون پیش پرداخت سقف خرید 20 میلیون تومان

خرید اقساطی از طریق ضامن (کسر از حقوق):

بازپرداخت 36 ماهه سود اقساط ماهیانه 1.25% بدون نیاز به پیش پرداخت سقف خرید 50 میلیون تومان

خرید اقساطی سازمانی:

آرازتل همواره آماده عقد قرارداد با سازمان های مختلف جهت تامین کالا و فروش اقساطی می باشد.

در حال حاضر دارندگان ریل کارت و ثمین کارت می توانند بدون نیاز به ثبت نام و ارسال مدرک از فروشگاه آرازتل به صورت اقساطی خرید کنند.

برای خرید اقساط موبایل، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبی می توانید به فروشگاه اینترنتی آرازتل به آدرس araztel.com مراجعه کنید.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما