ژاوی: تماشای مسابقات لیگ قهرمانان شکنجه بود :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1810939 |
27 روز 1400 شهریور 16:25 |
5,647 بازدید |

2
نظرات

دوست دارم در لیگ قهرمانان اروپا باشم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا از اینکه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت عصبانی بود و گفت که تماشای دیدارهای لیگ قهرمانان دیشب برایش بسیار سخت بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا فردا در نوکمپ در مرحله پلی آف لیگ اروپا میزبان ناپولی خواهد بود. آبی اناری ها با ژاوی شرایط بهتری نسبت به ماه های گذشته دارند و هدفشان قهرمانی در لیگ اروپا است.

ژاوی، سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی مقابل ناپولی گفت: واضح است که ما شانس زیادی برای کسب یک جام در لیگ اروپا داریم. هدف اصلی ما تا پایان فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سپس لیگ اروپا است. می دانیم که در صورت پیروزی سهمیه لیگ قهرمانان را می گیریم و می توانیم با قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لالیگا راهی لیگ قهرمانان شویم. ما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیستیم زیرا در مرحله گروهی به اندازه کافی خوب نبودیم. فردا به حمایت هواداران نیاز داریم زیرا ناپولی حریف سرسختی است و متاسفانه از نظر تساوی خوش شانس نبودیم. ترجیح می دادم با تیم دیگری روبرو شوم.

انگیزه بارسا“بدیهی است که ما می خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا به کار خود ادامه دهیم و حضور در لیگ اروپا ما را عصبانی کرد. تماشای بازی های لیگ قهرمانان در شب گذشته بسیار سخت بود، اما می دانیم که با قهرمانی در لیگ اروپا مستقیماً به قهرمانی خواهیم رفت. لیگ فصل آینده. “این یک انگیزه خوب است.”

100 روز مربیگری بارسا: « مثل 100 سال پیش در این مدت دچار انواع آسیب دیدگی ها، آسیب های قلبی و سایر مشکلات شدیم. می دانید که من یک هوادار بزرگ بارسا هستم و می خواهم بارسا را ​​به جایی که لیاقتش را دارد برگردانم. برای این کار باید سخت کار کنیم. در اینجا من به عنوان مربی و به عنوان یک فرد به فرد بهتری تبدیل شدم. از نظر سبک بازی در این 100 روز بهتر شدیم اما نقاط ضعفی هم داریم. ما از نظر گیم پلی و نتایج پیشرفت کرده ایم و به عنوان یک تیم در حال پیشرفت هستیم.”

شانس برنده شدن:“ما در لالیگا و لیگ اروپا می جنگیم و شانس داریم. بازی ناپولی 50 بر 50 است و حریف قدرتمندی در پیش داریم.”

درخشش امباپه مقابل رئال: « دوست دارم در مورد بازیکنان تیمم صحبت کنم. در مورد بازیکنان بارسا بپرسید نه امباپه.

رئال پیاتزی: « در مورد این دو تیم حرفی برای گفتن ندارم. در مورد روزی صحبت خواهم کرد که با رئال مادرید و پیاتزی بازی کنیم. “الان فقط ناپل.”

دمبله: « مطمئنم در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد. دمبله فوتبالیست خوبی است و یکی از بازیکنانی است که من دارم. او در صورت نیاز بازی خواهد کرد و به ما کمک خواهد کرد تا بازی‌ها را تا پایان فصل ببریم.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما