قابل اعتمادترین خودروسازان آمریکایی که در سال 2022 شناسایی شدند، با کره ای ها در راس آنها

[ad_1]

موسسه جی دی پاور لیستی از مورد اعتمادترین خودروسازان آمریکایی را منتشر کرده است. وقتی از معتبرترین خودروسازان آمریکایی نام برده می شود، معمولا ذهن ها به سمت برندهای ژاپنی معطوف می شود. اما در طول سال ها شرایط تغییر کرده و کره ای ها جایگزین ژاپنی ها شده اند. امسال هم کشور کره به خوبی می درخشد و JD Power در خط مقدم تحقیقات در برندهای لوکس و غیر لوکس قرار دارد.

معتبرترین خودروسازان آمریکا

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم باید بگوییم در مقوله غیر لاکچری. کیا در رتبه اول بدست آمده و بعد از بیوک دوم شد توافق. گفتن یه مارک کره ای دیگه هیوندای در این رده رتبه سوم را دارد او آن را دریافت کرد. تویوتا و دوج به ترتیب چهارم و پنجم شدند آمد

ولی در دسته بندی لوکس، ایجاد این برند از همه برندهای بزرگ پیشی گرفت و در سال 2022 به عنوان مورد اعتمادترین برند لوکس آمریکایی معرفی شد. لکسوس در رتبه دوم قرار دارد و پورشه، کادیلاک و لینکلن به ترتیب در جایگاه های سوم و پنجم قرار دارند. او آن را دریافت کرد.

معتبرترین خودروسازان آمریکا

در مطالعه اعتیاد خودرو، JD Power اکنون بازخوردهایی را از صاحبان وسایل نقلیه دریافت کرده است: 9 دسته اساس رتبه بندی است. این دسته بندی ها عبارتند از:

  • نیروی محرکه
  • سیستم اطلاعات سرگرمی
  • فناوری های کمک رانندگی
  • ویژگی ها، کنترلرها و نمایشگرها
  • سیستم تهویه هوا
  • صندلی ها
  • طراحی بیرونی
  • طراحی داخلی
  • تجربه رانندگی

بازخورد صاحبان به عنوان یک شاخص مشکل در هر 100 دستگاه نمایش داده می شود (PP100). ناگفته نماند که هر چه تعداد این شاخص کمتر باشد، مشکلات کمتری را به همراه دارد. در بین برندهای غیر لوکس، شاخص کیا 145 محاسبه شد، جالب اینکه برای برند لوکس جنسیس 155!

معتبرترین خودروسازان آمریکا

بد نیست به شکایات برتر انجمن آمار JD Power اشاره کنیم. سیستم اطلاعات سرگرمی اتومبیل، به اصطلاح حجم نارضایتی در این مقوله دو برابر سایر رده هاست. کارگردان است. مشکلات سیستم تشخیص صدا، اندروید اتو و اپل کارپلی، بلوتوث و نبود پورت از مواردی است که باعث نارضایتی دارندگان سیستم اطلاعات سرگرمی می شود.

به غیر از مارک ها، JD Power رتبه بندی مدل های موجود وی همچنین مطمئن ترین خودروی هر کلاس را معرفی و معرفی کرد. در جدول زیر می توانید این مدل ها را به تفکیک هر کلاس مشاهده کنید. باید مشخص شود پورشه 911 قابل اعتمادترین موفقیت است.

دسته بندی مدل
ماشین جمع و جور تویوتا کرولا
ماشین اسپرت جمع و جور مزدا MX5
ماشین متوسط هیوندای سوناتا
ماشین اسپرت سایز متوسط فورد موستانگ
ماشین بزرگ شورولت ایمپالا
برده دوج کاروان بزرگ
شاسی بلند کوچک بیوک انکر
شاسی جمع و جور بیوک اینویژن
شاسی بلند متوسط هیوندای سانتافه
بزرگتر از قاب وسط کیا سورنتو
شاسی بزرگ شورولت سابربان
پیکاپ متوسط نیسان لیمیت
میز گردان بزرگ سبک وزن تویوتا توندرا
میز گردان بزرگ سنگین شورولت سیلورادو HD
ماشین جمع و جور لوکس بامبو سری 4
ماشین لوکس سایز متوسط لینکلن MKZ
شاسی بلند لوکس کوچک تجربه کاربری لکسوس
شاسی لوکس جمع و جور بالا لکسوس NX
شاسی بلند وسط لوکس لکسوس RX
شاسی بزرگتر از معمولی لوکس پورشه کاین

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما