لاپورتا: راه قهرمانی لالیگا از برنابئو می گذرد! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814342 |
17 مارس 1400، 15:01 |
381 بازدید |

0
نظرات

کومان باید زودتر اخراج می شد

سرمربی بارسا معتقد است رونالد کومان باید زودتر اخراج شود و همچنان امیدوار است که قهرمان لالیگا شود.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پس از خریدهای خوب در زمستان تغییر کرد و حالا به مقام سوم لالیگا رسیده است. در حالی که آبی اناری ها با فاصله 15 امتیازی از رئال مادرید یک بازی غایب هستند، 11 بازی تا پایان فصل باقی مانده است.
بارسا با رونالد کومان خیلی خوب برخورد نکرد و خیلی ها معتقد بودند که او این سهمیه را نخواهد گرفت، اما حالا او این عنوان را برای یک نگاه اجمالی می بیند.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا در دیدار با جمعی از هواداران بارسا، از عملکرد ژاوی ابراز رضایت کرد و گفت:“ژاوی کار بزرگی انجام داد و ایده هایش جواب داد. او بارسلونا را دوست دارد و باشگاه را به خوبی می شناسد. ژاوی یک هوادار فوتبال و یک مبارز و کارگر واقعی است. من مطمئن هستم که او برای سال های زیادی مربی ما خواهد ماند و شادی را به ارمغان خواهد آورد. به هواداران او توانسته ذهنیت تیم را تغییر دهد و الان بیشتر است ما موقعیت های بیشتری ایجاد می کنیم و گل های بیشتری می زنیم. فوتبال بارسا هم از اول فصل بهتر شده است البته هنوز جای پیشرفت داریم. اما ما به جایی رسیده ایم که می توانیم از نزدیک با بزرگان رقابت کنیم. همه اینها از ژاوی نشات می گیرد. من برای کومان احترام زیادی قائل هستم و او اسطوره بارسلونا است اما باید زودتر او را اخراج می کردم.”

بارسا در لیگ اروپا: « برای شرکت در این مسابقات هیجان زده هستم زیرا هنوز نتوانسته ایم برنده شویم. در اینجا نیز مخالفان سرسختی وجود دارند. ناپولی را شکست دادیم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت. اکنون باید به مصاف گالاتاسرای برویم و معتقدم شانس قهرمانی در این تورنمنت را داریم.”

لالیگا: « لالیگا برای من بسیار هیجان‌انگیز است و اگرچه تا به حال فکر می‌کردم می‌توانیم فاصله خود را با رئال کم کنیم، اما همچنان به پیروزی امیدوار هستم. شانس ما در صورت پیروزی در تمام بازی های پیش رو و به خصوص اگر در بازی برنابئو مقابل رئال مادرید پیروز شویم، بیشتر خواهد شد. اگر می خواهیم برنده شویم باید رئال را در برنابئو شکست دهیم.

پسوند گوشت گاو و اراجو“فاتی، نیکو و پدرش باشگاه را مقدم بر پول قرار دادند و آن را تمدید کردند. امیدوارم گاوی و آراجوخو همین مسیر را طی کنند اما در نهایت تصمیم این است که با خود بازیکن تمدید کنیم. ما پیشنهاد دادیم و معتقدم که هم از نظر مالی خوب است.” و فوتبال.”

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما