نگرانی بارسا از حضور سرمربی گاوی در رئال مادرید – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 18122823 |
08 اسفند 1400، 16:20 |
20,548 بازدید |

6
نظرات

این خبر به حضور دفتر مدیر ستاره بارسا در دفتر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال اشاره دارد.

به گزارش “ورزش سه” به نقل از مارکا، گاوی در چند ماه اخیر پتانسیل زیادی برای پیشرفت در تیم بارسلونا نشان داده و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

جوردی کرایف و متئو ژرمانی در مراسم تحلیف پیشکسوت اوباما اعلام کردند که هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی تمدید شرایط برخی بازیکنان است که می توانند فصل آینده تیم قدرتمندی را برای ژاوی فراهم کنند.

این موضوع ثابت کرده است که تمدید کوتاه مدت قرارداد بسیاری از بازیکنان درخشان ترکیب فعلی این تیم از اولویت های این باشگاه است تا بتوانند با خیالی آسوده تر به فصل آینده بروند. یکی از این بازیکنان یک حشره است.

گاوی با عملکرد خوب و پختگی بالای خود توانسته است در بارسلونا جایی پیدا کند و ژاوی نیز مانند کومان به او کاملا اعتماد دارد. قرارداد فعلی کاو با بارسلونا در 30 ژوئن 2023 به پایان می رسد، یعنی فقط یک سال و چهار ماه از قراردادش باقی مانده است.

مدیران بارسا هنوز با وکلای گاوی برای تمدید قرارداد او به توافق نرسیده اند و حالا شایعات پیوستن این بازیکن به رئال مادرید باعث نگرانی بارسا شده است.

در واقع، مدیر برنامه های گاو، ایوان دلاپنیا، اخیرا در دفتر باشگاه رئال مادرید حضور داشت. برخی مدعی شدند که وکیل گاوی با رئال در مورد این بازیکن صحبت کرده است اما این چیز دیگری است. در واقع وکیل گاوی به دفتر رئال رفته بود تا در مورد آینده موکل دیگری صحبت کند. مارک کوکالون بازیکن تیم جوانان رئال است که رئال در مورد تمدید قراردادش با دلاپنیا صحبت کرد و در نهایت دو طرف برای تمدید قرارداد او به توافق رسیدند.

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مربیان رئال و بارسا در حال حاضر رابطه خوبی با یکدیگر دارند و نمی خواهند با مذاکره با بازیکنان تیم مقابل این رابطه را خراب کنند و بنابراین هیچ بازیکنی مستقیماً بین این دو جابه جا نخواهد شد. باشگاه ها

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما