لواندوفسکی: بعد از لئو مسی در رده دوم یعنی برد! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1812843 |
08 شهریور 1400 شهریور 18:56 |
756 نتیجه |

0
نظرات

من می خواهم پنج سال دیگر فوتبال بازی کنم.

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ مصاحبه جالبی انجام داد و به موضوعات مختلفی پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، سال گذشته قرار بود رابرت لواندوفسکی برنده توپ طلا شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مراسم برگزار نشد تا به نوعی ستاره لهستانی را تحت فشار قرار دهد. با توجه به فرم لواندوفسکی، انتظار می رفت که او امسال برنده توپ طلا شود، اما این لیونل مسی بود که برای هفتمین بار این جایزه را از آن خود کرد. هنوز هم محل انتقاد است.

رابرت لواندوفسکی در آخرین مصاحبه خود در این باره صحبت کرده استمن در مقایسه با لیونل مسی فصل فوق العاده ای داشتم. اگر بعد از مسی دوم شوید، می توانید برنده شوید.

حقوق بازنشستگی“من می خواهم سال های زیادی بازی کنم، حداقل پنج سال دیگر! اگر دو سال دیگر شروع به سقوط کنم، به بازنشستگی فکر خواهم کرد، اما در حال حاضر چنین ایده ای ندارم.”

قهرمانی با بایرن مونیخ“قهرمانی لیگ دهم در 10 سال آینده یک اتفاق تاریخی خواهد بود. مردم در آینده می گویند آه این چه تیمی بود. چه کسی در آن تیم بازی کرد؟ ما شانس داریم که در این زمینه اول شویم.” او برنده خواهد شد. یک لیگ بزرگ 10 بار متوالی. ما همچنان جزو رقبای لیگ قهرمانان اروپا هستیم و اگر فرم خوب خود را حفظ کنیم، شانس بسیار خوبی برای کسب جام خواهیم داشت.”

بنزما، هلند یا امباپه؟ “من نمی توانم انتخاب کنم. من همه آنها را با هم ترجیح می دهم. اما بازیکنان مختلف. هلند سریع ترین است اما بنزما تکنیکی ترین است. در مورد امباپه، مطمئن نیستم که او شماره 9 باشد و فکر می کنم او بیشتر “وینگر” بازی می کند. “

شایعه جدایی بایرن مونیخ و انتقال به پاری سن ژرمن در تابستانمن تا سال 2023 با بایرن قرارداد دارم و در حال حاضر اینطور فکر نمی کنم.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما