آنچلوتی: من با پرز صحبت کردم، او خیلی ناراحت بود :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811255 |
29 فروردین 1400 شهریور 16:15 |
14,584 بازدید |

7
نظرات

تصویر بد رئال را نشان دادیم.

در جلسه امروز، کارلو آنچلوتی گفت از اینکه فلورنتینو پرز، رئیس رئال سه شنبه شب مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد، متاسف است.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا در لالیگا به مصاف آلاوس می رود. رئال قهرمان لالیگا محکوم به برد است تا فاصله خود را با سویا رده دومی حفظ کند و باخت دردناک دقیقه 90 مقابل PSG را فراموش کند.

“آ.لائوس این هفته ها خوب کار می کند و بازی این تیم ریتم و شخصیت خوبی دارد. ما مقابل پاری سن ژرمن بد بازی کردیم و این را می دانیم. شکست دردناکی بود، اما ما در صدر لالیگا هستیم و می‌خواهیم در اوج بمانیم.”

فشار پاری سن ژرمن به تیم داوری: « نمی خواهم به تصمیمات داوران در بازی PSG بد فکر کنم. دانیله اورساتو، کاسیمیرو و فرلند نمی توانستند به مندی کارت بدهند و من این را به خودم گفتم. “من فکر کردم این یک یادآوری است.”
ضعف امتیاز دهی: « این یک مشکل است، اما بنزما بهترین مهاجم موجود برای فردا خواهد بود و وقتی او در فرم خوبی باشد، اوضاع راحت تر خواهد شد. این مشکل را حل خواهد کرد.»

امباپه: « ما در حال حاضر تیم خوب و رقابتی داریم، اما باید برای آینده برنامه ریزی کنیم و این برای تیمی مانند رئال طبیعی است. رئال هر سال سعی می کند خودش را تقویت کند. امباپه در بازی اول باعث ناراحتی ما شد، اما در سه هفته دیگر سعی خواهیم کرد شرایط را متفاوت کنیم.”

وضعیت وینیسیوس: « او مثل کل تیم در حال افت است اما شرایط بدنی تیم خوب است. نیمه دوم خوبی را مقابل ویارئال پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم که شرایطمان مقابل پاری سن ژرمن از این نظر خوب است.

پیشنهاد نجومی برای تمدید قرارداد با امباپه: « هر تیمی سعی می کند بهترین تصمیم را برای تقویت خود بگیرد. این به خودش بستگی دارد که پول را تحویل دهد یا نه. در این صورت هر کسی تصمیم خودش را می گیرد. “شخصاً من واقعاً به پول اهمیت نمی دهم.”

دلیل افت رئال:“گاهی اوقات جزئیات کوچک مهم است. ما مقابل پاری سن ژرمن خیلی بد بودیم و نتوانستیم بازی معمولی را انجام دهیم. عقب نشینی کردیم و شب تلخی بود. نگران نیستم زیرا به کیفیت این تیم اعتقاد دارم. قبول دارم. انتقادات و ما در واقع اولین منتقد ما هستیم، اما برخی از انتقادات احمقانه است، به عنوان مثال بازیکنان من در رختکن.

انتقاد مدیران باشگاه: من با رئیس صحبت کردم و او هم مثل بقیه ناراحت بود. ما نتوانستیم تصویر خوبی از رئال به نمایش بگذاریم. کوچکترین مشکل نتیجه نهایی بود.»

شانس رئال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا: « من هرگز نگفتم که امسال این جام را به دست می آوریم، اما تاکید می کنم تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم و می توانیم رقابت کنیم.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما