لیست مدل پردازنده های سری Alchemist Arc اینتل اعلام شد – زومیت

[ad_1]

اینتل در آستانه آغاز عرضه پردازنده های گرافیکی جدید سری Arc خود است. این تراشه ها بر اساس معماری Xe-HPG هستند و برای تولید کنندگان لپ تاپ طراحی شده اند. بنابراین جای تعجب نیست که جزئیاتی در مورد خانواده جدید پردازنده‌های گرافیکی این شرکت در دسترس باشد. در چند ماه گذشته شایعات و شایعات مختلفی در مورد پردازنده های گرافیکی Intel Alchemist منتشر شده است. اما به نظر می رسد هنوز هم شگفتی هایی با این تراشه ها وجود دارد.

به گفته تام هردور، اطلاعاتی که قبلا فاش شده بود نشان می دهد که اینتل 32 شناسه PCI را برای دستگاه های Alchemist arc که برای رایانه های رومیزی و لپ تاپ طراحی شده اند، اختصاص داده است. لیست جدیدی از موج اول خانواده محصولات گرافیکی آینده اینتل اکنون در دسترس است. این لیست توسط momomo_us در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. گفته می شود این لیست بر اساس یکی از درایورهایی است که اینتل در وب سایت خود آپلود کرده است.

لیست پردازنده های گرافیکی Intel Alchemist

لیست محصولات سری Intel Arch شامل خانواده های گرافیکی A380، A370M، A350، A350M و Iris Xe Max A200M است. با توجه به برنامه ریزی اینتل برای عرضه پردازنده های جداگانه سری Arc/DG2 موبایل در سه ماهه اول سال جاری، جای تعجب نیست که این لیست شامل مدل های سری M، A380 و A350 برای رایانه های رومیزی باشد.

مقالات مرتبط:

یکی از ویژگی های برجسته این لیست، پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe Max A200M است. این نام احتمالاً برای نوت بوک های مبتنی بر تراشه های آلدرلیک اینتل استفاده می شد. انتظار نمی رود پردازنده های گرافیکی ذکر شده در این لیست عملکرد فوق العاده ای ارائه دهند. البته از آنجایی که اینتل هنوز به طور رسمی جزئیات برند گرافیکی DG2 را اعلام نکرده است، نمی توان در مورد تمامی ویژگی های Alchemist arc صحبت قطعی کرد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، خانواده Intel DG2 شامل دو تراشه گرافیکی مجزا، یکی کوچک و دیگری بزرگ است. نسخه مینور همان پردازنده ای است که در سه ماهه جاری عرضه خواهد شد. اما مدل بزرگتر که احتمالاً یک کارت گرافیک قدرتمند دسکتاپ خواهد بود، در سه ماهه دوم وارد بازار خواهد شد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما