آرسنال 2-1 وولوز; چهار مهاجم برتر :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812435 |
06 مرداد 1400 شهریور 01:15 |
1,693 بازدید |

0
نظرات

آرسنال 2-1 گرگ ها را شکست داد تا منچستریونایتد یک امتیاز کسب کند.

به گزارش “ورزش سه”، در این دیدار تیم میهمان با گل دقیقه 10 هوانگ هی چان اولین تیمی بود که به برتری رسید اما بازیکنان در دقایق پایانی موفق شدند دو گل به ثمر برسانند و سه امتیاز حساس را به دست آورند. .

ولوز بازی را بهتر آغاز کرد و رومن سیس در دقیقه 6 با ارسال آرسنال از سمت راست به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را نپذیرفت.
با این حال چهار دقیقه بعد تیم میزبان پیش افتاد. تقصیر گابریل بود که هوانگ هیهان، ستاره کره ای ولوز، بعد از آرون رازدیل پیش افتاد و در موقعیت هدف قرار گرفت.

ولوز در دقیقه 13 نزدیک بود گل دوم را به ثمر برساند، اما رائول خیمنز که پاس پودنس را در اختیار داشت، در موقعیت تک به تک با رمزدل توپ را به بیرون فرستاد.
اولین موقعیت جدی آرسنال در دقیقه 15 به دست آمد اما الکساندر لاکازت که با پاس ساکا صاحب موقعیت شد، توپ را وارد دروازه کرد.
دو دقیقه بعد ساکا یک موقعیت برای اودگارد ایجاد کرد اما رومن سایس به موقع گل ولوز را فاش کرد.
این دیدار پس از ضربه اول کیهران تیرنی با پاس سدریک ساواره در دقیقه 29 از بازیکنان ولوز برگشت و لاکازت نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند و هر کدام موقعیت های خوبی برای دروازه ایجاد کردند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و این نیمه با یک گل به سود ولوز به پایان رسید. .

ولوز نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و هوانگ می توانست در دقیقه 47 گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما این بار رمزدل مقاومت کرد.
بازی متعادل ادامه یافت و حملات دو تیم به شرایط خاصی منجر نشد. اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات آرسنال بیشتر شد و در نهایت شاگردان نیکلاس در دقیقه 82 بازی را به تساوی کشاندند.

روی حرکت و پاس خوب ادی انکتیا از سمت راست، پهپه موقعیت گرفت و از زاویه نامناسب دروازه را باز کرد.
سپس نوبت به گل برتری میهمان رسید و نتو می توانست در دقیقه 86 ولوز را به گل برگرداند اما ضربه آرسنال به طرز خطرناکی از فاصله کوتاهی به بیرون رفت.
با این حال آرسنال در وقت اضافه به حملات خود ادامه داد و در نهایت در دقیقه پنجم وقت تلف شده به گل رسید. این بار لاکازت از سمت راست بود و ضربه او که به نظر خارج از زمین بود، پس از ضربه سر خوزه سا، دروازه بان ولوز، وارد میدان شد تا آرسنال یک گل برتری را به ارمغان آورد.

آرسنال با این برد 45 امتیازی شد و حالا با یک امتیاز و دو بازی کمتر از منچستریونایتد در رده پنجم جدول قرار دارد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما