مایکروسافت قرارداد 20 میلیارد دلاری را با تأیید نظارتی در نیوزلند تکمیل کرد | دیجیاتو

[ad_1]

حدود یک سال پیش، مایکروسافت قراردادی 20 میلیارد دلاری برای خرید Nuance اعلام کرد. اما با افزایش فشار بر غول های سیلیکون ولی، این معامله نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت. اکنون ساکنان ردموند اعلام کرده‌اند که می‌توانند با رضایت رگولاتورها این معامله را تکمیل کنند. پایان کردن.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت در بیانیه ای ویدئویی گفت که نیوانز به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی به این صفوف پیوسته است. نادلا گفت: “ما با هم کار می کنیم تا بر اساس نتایج خود وارد آینده ای شویم.” گفت. هوش مصنوعی “ما مکانی خواهیم بود که در آن متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند زمان بیشتری را با بیماران بگذرانند و کمتر درگیر ثبت اطلاعات باشند.”

مدیر عامل مایکروسافت گفت که این مشارکت، گردش کار کلیدی را به فضای ابری منتقل می کند. دو شرکت باید از هوش مصنوعی برای کمک استفاده کنند سازمان های مختلف استفاده و بهبود تجربیات مشتری.

اخبار مایکروسافت

همکاری مایکروسافت و نیونز فراتر از سلامت است

بیانیه نادلا نشان می‌دهد که مایکروسافت می‌خواهد از فناوری‌های Newness در حوزه‌هایی فراتر از سلامت استفاده کند. این شرکت از منابع ابری قدرتمند خود برای ایجاد راه حل هایی استفاده خواهد کرد که احتمالاً در این صنعت وجود دارند. بخش مالی، خرده فروشی و مخابرات نیز استفاده می شود.

این معامله از چند ماه پیش آغاز شد وزارت دادگستری آمریکا تایید شده. مایکروسافت بعدا اتحادیه اروپا این موضوع مورد توجه نهادهای نظارتی قرار گرفت. در نهایت، آخرین مانع سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) شخصی است که با اعطای مجوز، شرایط انعقاد این معامله را داشته باشد. CMA در بیانیه ای اعلام کرد:

سازمان رقابت و بازار (CMA) تشخیص داده است که خرید نیوان از سوی مایکروسافت، رقابت پذیری بازار را به میزان قابل توجهی کاهش نمی دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نیوانز یکی از بزرگترین خریدهای دوران تصدی خود است که به غول سیلیکون ولی آمده است تا با کمک منابع عظیم نادلا به سفر خود ادامه دهد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد