نسخه Google Magic Cleaner سامسونگ برای تعداد بیشتری از گوشی های Galaxy – Zomit در دسترس است

[ad_1]

سال گذشته گوگل یک ویژگی منحصر به فرد به نام پیکسل 6 را معرفی کرد. پاک کننده جادویی معرفی کرد. سامسونگ نیز در اوایل سال 2021 ویژگی مشابهی را معرفی کرد، اما با امکانات کمتر. چیزهای ناب برای گوشی های سری گلکسی اس 21 عرضه شد. این ویژگی در نهایت برای سایر گوشی های گلکسی نیز عرضه شد.

پس از عرضه خانواده S22، این غول کره ای با افزودن قابلیت حذف انعکاس ها و سایه ها، توانایی تمیز کردن اجسام را بهبود بخشیده است. برآوردها حاکی از آن بود که چنین ویژگی برای مدتی در انحصار جدیدترین گوشی های پرچمدار این برند و رابط کاربری One UI 4.1 خواهد بود.

اکنون، طبق گفته Androidpolice، سامسونگ بالاخره نسخه بهبودیافته Object Cleaner را برای دستگاه های قدیمی گلکسی در قالب یک برنامه ویرایش عکس و بدون به روز رسانی سیستم منتشر می کند.

مشاهده گزینه‌های حذف سایه‌ها و بازتاب‌ها در بخش آزمایشگاه‌های گالری سامسونگ به این معنی است که این ویژگی قبلاً در نسخه بتا اضافه شده است. با این حال، بر اساس برخی گزارش‌ها، به نظر می‌رسد این قابلیت برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های میان‌رده و پرچم‌دار گلکسی با رابط کاربری One UI 4 مانند گلکسی S10، گلکسی A52 و گلکسی نوت 10 قابل فعال‌سازی است. این امکان وجود دارد که پاک کننده اشیاء برای گوشی هایی که همچنان از رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می کنند نیز موجود باشد.

برای آزمایش ابزارهای حذف انعکاس ها و سایه ها در گوشی خود، ابتدا برنامه Photo Gallery / Photo Editor را از فروشگاه گلکسی به روز کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید. اگر پس از آپدیت گزینه های حذف بازتاب ها و سایه ها را ندیدید، مطمئن شوید که افزونه Object Eraser نیز به روز شده است.

    • ابتدا برنامه Samsung Gallery را اجرا کنید و عکس مورد علاقه خود را باز کنید تا هر گونه انعکاس یا سایه اضافی حذف شود.
    • ابزارهای ویرایش با ضربه زدن روی علامت مداد نمایش داده می شوند.
    • سپس روی منوی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.
    • Labs را انتخاب کنید و مطمئن شوید که کلیدهای Shadow Eraser و Reflection Eraser فعال هستند.
    • به ویرایشگر بازگردید. دوباره روی منوی Spots ضربه بزنید و Object Eraser را انتخاب کنید.
    • اکنون ابزارهای Delete shadows و Erase reflections را خواهید دید.

    • بسته به سایه یا بازتابی که می خواهید از عکس بردارید، گزینه مناسب را انتخاب کنید. این کار تصویر را تجزیه می کند و هر گونه سایه یا بازتاب شناسایی شده را حذف می کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما