مایکروسافت چندین ویژگی بازی را به ویندوز 11 اضافه می کند، از جمله برنامه کالیبراسیون Xbox HDR – Zomit

[ad_1]

لیست طولانی مایکروسافت از ویژگی ها و تغییرات آتی در ویندوز 11 همچنین شامل برخی بهینه سازی های کلیدی برای بهبود تجربه بازی است. این غول فناوری قصد دارد برنامه کالیبراسیون Xbox XR را به سیستم عامل دسکتاپ اضافه کند و امکان اجرای بازی های قدیمی با تاخیر ورودی کم، HDR خودکار و نرخ تجدید متغیر (VRR) را در پنجره های کوچک فراهم کند.

برنامه کالیبراسیون HDR ویندوز به گیمرها اجازه می دهد تا دقت صفحه نمایش و ثبات رنگ را در نمایشگرهای HDR، درست مانند Xbox، بهبود بخشند. این برنامه دارای سه قالب برای کالیبراسیون HDR بهتر خواهد بود. کاربران نسخه های آزمایشی ویندوز 11 به زودی می توانند ابزار جدید کالیبراسیون ویندوز را امتحان کنند.

تنظیمات بازی ویندوز ویندوز class=

ویندوز 11 در ابتدا با Auto HDR، سری Xbox و سری S منتشر شد. اما اکنون مایکروسافت می خواهد با اضافه کردن پشتیبانی از Auto HDR و VRR، عملکرد بازی ها را در ویندوزهای کوچک (بازی با ویندوز) بهبود بخشد. ردموندی‌ها می‌گویند که بهینه‌سازی‌ها “میزان تاخیر را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد” برای بازی‌های قدیمی.

با توجه به تغییرات جدید، بخشی به نام «بهینه سازی برای بازی های با ویندوز» به تنظیمات گرافیکی ویندوز 11 اضافه می شود که برای بازی های قدیمی مبتنی بر DirectX 10 و DirectX 11 اعمال می شود. در گذشته، بازی ها باید تمام صفحه پخش می شدند تا کمترین تاخیر و بهترین عملکرد را داشته باشند. اما اکنون مایکروسافت با ایجاد تغییراتی در DirectX در هر دو سیستم عامل ویندوز 10 و ویندوز 11، عملکرد بازی را در ویندوزهای کوچک بهبود بخشیده است.

امکان غیرفعال کردن تنظیمات Windowed ویندوز 11

در عمل، مایکروسافت نمایش روی صفحه بازی ها را در قالبی مدرن تر به نام Flip-model بهینه می کند. در حالی که بسیاری از بازی‌ها اکنون از این فرم پشتیبانی می‌کنند، هزاران بازی وجود دارند که پشتیبانی نمی‌کنند. به عنوان مثال، استودیوی بانجی Destiny 2 را از هفته آینده با استفاده از بسته الحاقی Witch Queen در قالب مدل تلنگر منتشر خواهد کرد، فعال سازی HDR و اجرای همان سطح عملکرد در حالت Windowed.

با وجود تمام پیشرفت هایی که ویژگی جدید ویندوز 11 برای گیمرها فراهم می کند، قطعا احتمال وجود باگ وجود دارد. از این هفته، کاربران نسخه‌های آزمایشی ویندوز 11 می‌توانند بهینه‌سازی‌های انجام‌شده را تجربه کنند و حتی در صورت مشاهده اشکال، بازی‌ها یا برنامه‌هایی را به لیست استثناها اضافه کنند. هانا فیشر، مدیر برنامه Microsoft Graphics و DirectX می‌گوید: «ما برنامه‌هایی را که می‌دانیم به‌طور پیش‌فرض دارای مشکل هستند، غیرفعال می‌کنیم، بنابراین می‌توانید بهترین تنظیمات را بدون هیچ زحمتی حدس بزنید.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما