ما می خواهیم لیگ قهرمانان و لیگ برتر را ببریم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814362 |
17 مارس 1400 ساعت 16:15 |
7178 نتیجه |

یکی
نظرات

ادرسون:

ادرسون دروازه بان برزیلی منچسترسیتی درباره اهداف بزرگ این تیم در ادامه فصل صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، ملی پوشان با 5 گل در خانه اسپورتینگ لیسبون به مصاف پرتغال رفتند و در آن پیروز شدند تا این تیم به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. ادرسون مدافع سیتی در نشست خبری بازی برگشت مدعی شد که هدف این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر در این فصل است.

ادرسون گفت: “بله، مطمئناً ما می توانیم لیگ قهرمانان و لیگ برتر را در این فصل ببریم. می دانیم که این مسابقات بسیار سخت است، تیم باید با تمام قدرت در زمین باشد. خستگی جسمی و روحی زیادی وجود دارد.” اینجا اردوی تیم است… فصل گذشته در اروپا فرصت قهرمانی را داشتیم اما در فینال شکست خوردیم.

هدف ما کسب جام در هر تورنمنت است، اما باید قدم به قدم جلو برویم. می دانیم که هر تورنمنت چالش های خود را دارد و هر مسابقه چالش های خاص خود را دارد. ما باید قدم به قدم پیش برویم تا در آینده به دستاوردهای بزرگ برسیم.»

خاطرات اخراج بنفیکا مقابل اسپورتینگ: “اگر درست یادم باشد، آن بازی در جام حذفی پرتغال برگزار شد و من روی نیمکت بودم. 1-0 یا 2-1 باختیم و به خاطر قول هایی که داده بودم از بازی اخراج شدم. من بچه جوانی بودم و این کار را نکرده بودم. هنوز تا این حد پیش رفته ام، اما این درسی برای من در آینده بود.”

الکساندر زینچنکو فعلی: “این دوران بسیار سختی را پشت سر می گذارد. کشور اوکراین و خانواده زینچنکو در آنجا هستند. در حال حاضر زندگی پر از درد و رنج است و شرایط برای ما که در آنجا زندگی نمی کنیم دشوار است، بنابراین می توانید تصور کنید که وضعیت چگونه است. زینچنکو؟ دوستان و غیرنظامیان شما در اوکراین در شرایط بسیار دشواری هستند. ما سعی می کنیم به اسکندر نیرو بدهیم و او را کمی خوشحال کنیم، اما می دانیم که شرایط چقدر دشوار است. “اوکراین به حالت عادی بازخواهد گشت. “

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما