دو گزینه نهایی نیمکت ترکیبی مشخص شد: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811869 |
02 مرداد 1400 شهریور 18:50 |
16,330 بازدید |

9
نظرات

تصمیم نهایی شیاطین سرخ؛

مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ به عنوان دو فینالیست روی نیمکت منچستریونایتد مشخص شدند.

به گزارش “ورزش سه”، رالف رنگنیک سرمربی موقت و آلمانی منچستریونایتد قرار است در پایان فصل به مدت دو سال با منچستریونایتد همکاری کند و شیاطین سرخ به طور جدی به دنبال جذب یک سرمربی بزرگ هستند. فصل آینده

پیروزی 4-2 یکشنبه مقابل لیدز یونایتد، یونایتد را با 4 امتیاز کمتر از وستهام در لیگ قهرمانان اروپا به ارمغان آورد، اما چهار مدعی دیگر آرسنال، وولوز و تاتنهام عقب هستند و ممکن است جدول آسیب ببیند. با وجود شایعات اولیه در مورد قرارداد با رالف رنگنیک برای دو فصل آینده، چنین امکانی برای منچستریونایتد وجود ندارد.

اکنون اتلتیک در گزارشی مدعی شده است که منچستریونایتد به دنبال سرمربی جدید برای فصل آینده است و گزینه های اصلی را مشخص کرده است. به گزارش این نشریه، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن و اریک تون هاگ، سرمربی آژاکس، مدعیان اصلی این پست هستند. صحبت های اولیه با این دو گزینه آغاز شده و به نظر می رسد یکی از آنها فصل آینده روی نیمکت شیاطین سرخ باشد.

اگر پاری سن ژرمن موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نشود، جدایی مائوریسیو پوچتینو قطعی است و سرمربی آرژانتینی علاقه زیادی به بازگشت به لیگ برتر دارد. مائوریسیو پوچتینو در گذشته روزهای بسیار خوبی را در لیگ برتر انگلیس و تاتنهام هاتسپر سپری کرده است و حالا یونایتد با استخدام سرمربی به دنبال تکرار این روند است. آژاکس به رهبری اریک تون هاگ نیز در این فصل خبرساز شد و اعداد خیره کننده ای را به ثبت رساند. اریک تن هاگ به دلیل پایان همکاری مارک اورمارس با این باشگاه هلندی تمایلی به ترک آژاکس ندارد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور