محققان تعداد مراحل مورد نیاز برای افزایش امید به زندگی روزانه را کشف کردند

[ad_1]

تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده توسط ده ها هزار نفر از 15 مطالعه مختلف از چهار قاره جهان، محققان را به نتایج متفاوتی سوق داد: بسته به سن شما، تعداد بهینه مراحل افزایش عمر شما احتمالاً حدود شش هزار قدم است.

تعداد قدم ها در روز برای کسانی که سبک زندگی کم تحرکی دارند و می خواهند امید به زندگی خود را افزایش دهند مهم است.

آماندا پالوچ، اپیدمیولوژیست از دانشگاه ماساچوست، می گوید: کاهش تعداد مراحل به معنای کاهش اثربخشی آنها نیست. برعکس این عدد باید با توجه به شرایط هرکس تعیین شود. به طور متوسط ​​می توان گفت شش هزار قدم در روز “این برای مردم مناسب است.”

انسان ها اساساً برای حرکت آفریده شده اند: تکامل فیزیولوژیکی ما را برای پیاده روی مسافت های طولانی آماده می کند. این بدان معناست که متابولیسم بدن، سازگاری بین سیستم قلبی عروقی، سلامت استخوان ها و ماهیچه ها و حتی سلامت روان ما همگی نیاز به یک پیاده روی صاف دارند. گنجاندن پیاده روی در یک برنامه روزانه شلوغ به ما کمک می کند تا زندگی شادتر و سالم تری داشته باشیم. برای کسانی که وقت آزاد بیشتری دارند و تحت فشار نیستند، گفتن این موضوع آسان است. اما برای افرادی که در طول روز سرشان شلوغ است، شرایط متفاوت است. به همین دلیل ساعت های هوشمند و تلفن های همراه می توانند قدم هایی را که در طول روز برمی داریم بشمارند.

چرا ده هزار قدم در افزایش امید به زندگی موثر تلقی می شود؟

از نظر روانشناسی می توان گفت که این عدد به دلیل رند بودن و گیرا بودن برای تشویق افراد به پیاده روی مناسب است. از سوی دیگر، یک رقم قابل دستیابی است و ارزش تلاش را دارد. داشتن یک عدد مشخص برای تعداد مراحل می تواند انگیزه افراد را برای رسیدن به هدف افزایش دهد.

افزایش طول عمر

سال گذشته یک تیم تحقیقاتی سوابق پزشکی بیش از 20000 فرد میانسال را بررسی کردند. آنها این شانس را داشتند که حداقل 7000 قدم در روز زودتر بمیرند 50 تا 70 درصد کاهش می دهد.

مطالعه مشابه دیگری در استرالیا نشان داد که 25 درصد از بزرگسالان هر روز پیاده روی می کنند 40% تا 53% احتمال مرگ آنها کمتر از سایر افراد است.

برای افراد 60 ساله و بالاتر، تعداد گام های 6000 تا 8000 قدم در روز می تواند امید به زندگی را افزایش دهد. فشار بیشتر به بدن ممکن است هیچ مزیت مثبتی نداشته باشد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ