مراحل عیب یابی مشکلات مایکروویو در کارگاه 24 – زومیت

[ad_1]

توجه داشته باشید که ولتاژ خروجی ترانسفورماتور به ترمینال خازن 2000 ولت و ولتاژ خروجی ترانسفورماتور به ترمینال لامپ 4000 ولت است. پس بهتر است از قبل اقدام کنید تعمیر مایکروفر در منزل با تعمیرگاه های مجاز تماس بگیرید.

مرحله اول تست و تعمیر مایکروفر در منزل: پس از فشار دادن دکمه استارت برای اطمینان از سالم بودن ولتاژ خروجی برد تغذیه، در واقع در حال اندازه گیری ولتاژ ورودی ترانس های ولتاژ خود هستیم که در اینجا باید 220 برق باشد. ..

برای این کار مولتی متر را در حالت ولتاژ قرار می دهیم و پروب های مولتی متر را به ترانس های ولتاژ به سوکت های ورودی برق وصل می کنیم. دقت کنید مولتی متر را به ورودی ترانسفورماتور وصل کنید برق ورودی 220 ولتاژ است سپس دستگاه را در حالت میکرو قرار می دهیم و دکمه استارت را فشار می دهیم..

بعد از تست، دستگاه را خاموش کرده و شروع به تست قطعاتی غیر از قطعات مکانیکی که در میکرو داریم می کنیم.. ابتدا باید با تست خازن با توجه به ظرفیتی که روی خازن نوشته شده است، ظرفیت ظرفیت دستگاه را اندازه گیری کنیم..

اگر در تست خازن عدد مولتی متر نوشته شده باشد نشان دهنده سالم بودن خازن است. تنها قطعه بدون تست مولتی متر مایکروویو، مگنترون است که بعد از تعویض آن متوجه شکستگی آن شدیم. در واقع فقط باید قطعه را تعویض کنیم، قطعه جدیدی را به دستگاه وصل کنیم و ببینیم که آیا دستگاه با مگنترون جدید شروع به گرم شدن می کند یا خیر. پس تست نداریم ساعت تعمیر ماکروفر ال جی توجه داشته باشید که مدل های مختلفی از آهنربا وجود دارد مانند 2.m214 2m246 و 2m286 استفاده می شود که باید آن مدل را طبق کد مخصوص آن مگنترون تغییر دهید..

خازن ها و ترانسفورماتورها آزمایش شدند. بنابراین، هنگامی که بخش مگنترون گرم می شود، در یافتن مایکروویو با مشکل مواجه می شود. نباید فراموش کنیم که آهنربای یدکی که می خواهیم به دستگاه وصل کنیم پارچه ای است. در هنگام نصب مگنترون باید دقت شود که به صورت شل و محکم در بدنه میکرو قرار گیرد تا امواج از بدنه میکرون خارج نشود. همانطور که می دانید امواج مایکروویو امواج مضر تولید می کنند..

تعمیر 24

چگونه مشکلات میکروفیبر غیر گرم کننده را پیدا کنیم؟

ابتدا باید بدنه مایکروفر را باز کنیم. سپس تمام پیچ ها را باز می کنیم، قاب را به سمت بالا می کشیم و به راحتی باز می شود. در اینجا ما به اجزاء نگاه می کنیم. هفت جزء مسئول گرم کردن غذا در میکرو هستند: برد الکترونیکی، ترانسفورماتورهای ولتاژ، فیوزهای ولتاژ، دیودها، میکروسوئیچ ها، خازن ها و آهنرباها. تمام این قسمت ها باید یک به یک بررسی شوند. هر هفت قطعه غیر قابل تعمیر هستند و قطعات آسیب دیده باید تعویض شوند. 24 مرکز تعمیر برای عیب یابی سریع، به خصوص اگر دستگاه هنگام استفاده از برنامه های پخت و پز مشکل داشته باشد تعمیر مایکروفر سامسونگ توصیه می کند جزء خازن را آزمایش و تعویض کنید.

تعمیر مگنترون

ابتدا همانطور که قبلاً گفتیم درب بدنه مایکروفر را باز کنید. مگنترون در یک مکان مشخص در سمت راست دستگاه قرار دارد. دو یا چهار پیچ به همراه دو سیم دارد که لامپ قدیمی را روشن کرده و لامپ مگنترون جدید را خاموش می کنیم. این فقط یک توضیح کوتاه از نحوه شروع یافتن مشکلات مایکروویو در صورت شکست مگنترون بود..

جزئیات مشکلات مایکروویو را پیدا کنید

درب را باز می کنیم. در مایکروویو می لغزد و به سمت بالا باز می شود. در همه مایکروویوها مگنترون در سمت راست قرار دارد. یک سری سیم و پین به مگنترون وصل شده است. آنها را با یک پیچ گوشتی مربع باز کنید و مطمئن شوید که هر پیچ را در جای خود محکم کنید. در کنار مگنترون (معمولاً در سمت چپ) ابتدا یک قاب قرار دارد. آن را باز کن این قاب لامپ را نگه می دارد و لامپ به این قاب متصل می شود..

مطمئن شوید که هر پیچ در جای خود محکم شده است و پیچ ها باید به دقت سفت شوند.. پایه قاب باز لامپ در جای خود محکم می شود و مراقب باشید هنگام روشن و خاموش کردن لامپ به لامپ و سایر قسمت ها آسیبی وارد نشود.. با درب مایکروویو باز، به هیچ وجه باز نکنید و آزمایش نکنید. زیرا تمام قطعات برق دارند و ممکن است خطر برق گرفتگی وجود داشته باشد..

تعمیر 24

مشکلات مایکروویو را هنگامی که نور روشن نیست پیدا کنید

مراقب باشید و مراقب باشید. هنگام تعمیر مایکروفر، دستگاه را از برق بکشید. برای تعویض لامپ، درپوش بالایی را باز کنید. با برداشتن پوشش لامپ می توانید به راحتی لامپ مایکروویو را باز کرده و تعویض کنید.. یک لامپ جدید بگیرید و آن را تعویض کنید. درپوش لامپ را هم عوض کنید. هنگام بستن فریم مایکروفر ابتدا کاور بدنه را از بالا قرار دهید تا از بدنه فاصله چندانی نداشته باشد تا کاملا بسته شود و پس از برداشتن کاور شروع به تست دستگاه کنید..

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما