خائن در حال بازگشت به فلورانس است! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813319 |
20 اسفند 1400 12:56 |
8,621 بازدید |

0
نظرات

نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، فیورنتینا – یوونتوس

یوونتوس می خواهد با حضور ولاوویچ تعداد بازی های بدون شکست را به 10 بازی متوالی برساند.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایران، ورزشی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا امشب از ساعت 23:30 به مصاف فیورنتینا و یوونتوس می رود. دیدار برگشت دو تیم یک ماه و نیم دیگر برگزار می شود و هر دو تیم می خواهند در این دیدار دست برتر را کسب کنند.
با این حال دوسان والاوویچ در مذاکرات آتی دو تیم به شدت مورد بحث قرار خواهد گرفت. این بازیکن که ژانویه با قیمتی گزاف به یوونتوس پیوست، در این دیدار به مصاف تیم قدیمی خود می رود. طرفداران ویولت که از نزدیک به ولاوویچ علاقه داشتند، از رفتن او در نیم فصل اول بسیار ناراحت شدند و او را خائن خطاب کردند. آنها می خواهند در ورزشگاه آرتمیو فرانکی جو سنگینی برای این بازیکن ایجاد کنند.
این بازیکن صربستانی در این فصل در جام حذفی برای فیورنتینا بازی کرده است اما طبق قوانین مشکلی برای حضور در یوونتوس ندارد.

یوونتوس می خواهد با حضور ولاوویچ تعداد بازی های بدون شکست را به 10 بازی متوالی برساند.
البته شاگردان مکس آلگری در 5 بازی اخیر خود حداقل یک گل دریافت کرده اند. آنها در خانه مقابل امپولی با نتیجه 3-2 قهرمان لیگ شدند و در راه رسیدن به عنوان قهرمانی هستند. یوونتوس تنها 7 امتیاز از ناپولی صدرنشین عقب است و والاوویچ با 4 گل در تمامی رقابت ها امیدهای قهرمانی را برای یوونتوس در این فصل افزایش داده است.
یوونتوس با برد خانگی مقابل سالرنیتانا و ساسولو به این مرحله رسید و تنها پائولو دیبالا بیش از یک بار در جام حذفی برای این تیم گلزنی کرده است.
فیورنتینا بازی های بیشتری انجام داد و با غلبه بر کوزنزا و بنهونتو به این مرحله رسید و در خانه مقابل ناپولی و آتالانتا بردهای شگفت انگیزی دارد.
فیورنتینا در لیگ وضعیت بدی ندارد. وینچنزو ایتالیانو می داند که تیمش می تواند از طریق سری آ به اروپا برود. با این حال آخرین قهرمانی این تیم در جام حذفی به فصل 01-2000 برمی گردد و آنها می خواهند دوباره در این جام اول شوند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما