مراقب کلاهبرداری لینک سازی خارجی باشید

در نتیجه سایتهای دیگه برای پرداختن به این موضوع، میان و از مطلب شما الگو میگیرین و در صورت تمایل لینکی هم به سایت شما میدن و به کاربراشون پیشنهاد میکنن که مطلب شما رو هم مطالعه کنن. نحوه رتبه دادن موتور های جستجو به این صورت است که صفحات وب سایت شما را کرال (Crawl) می کنند و از اطلاعات به دست آمده استفاده می کنند تا تعیین کننده محتوای صفحه شما از لحاظ کیفیت چه رتبه ای دارد و چقدر می تواند سوالات بازدید کننده را به صورت دقیق پاسخ دهد. برترین سئوکاران بین المللی باور دارند که لینک سازی خارجی مهم ترین منبع برای رتبه گرفتن سایت است. لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مهارت های یک کارشناس سئو است که موفقیت یا شکست او را در کار سئوی وبسایت تعیین می کند. بک لینک و خطر پنالتی شدن وبسایتها یا موفقیت؟ خرید بک لینک ناقض قوانین میتواند به جای بهبود رتبه سایت، باعث پنالتی شدن آن شود. مثلا اگر شما سایتی دارید که در آن محصول خاصی می فروشید، هر چه بازدید کننده سایت بیشتر باشد، شانس تبدیل آن ها به خریدار محصول بیشتر است و بنابراین فروش بیشتری خواهید داشت.

دقت داشته باشید اگر بتوانید محتوایی خوب و مناسب تولید کنید و سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و مطالبی که در گذشته به انتشار گذاشته اید را تکمیل کنید میتوان این اطمینان را به شما بدهیم که در آینده ای نه چندان دور به یک منبع جامع برای مخاطبان تبدیل خواهید شد و لینک سازی خارجی خودکار را گسترش دهید. از آنجایی که خزنده موتور جستجو ممکن است که یک نسخه از این فایل را نگه دارد، گاهی ممکن است که صفحاتی مورد خزش قرار گیرند که مدیر شبکه تمایلی به آنها ندارد. بهمنظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبطتری دارند، نه نتایج مربوط به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مدیران شبکه بدون وجدان کاری و با استفاده از کلمات کلیدی متعدد پرشدهاند. همچنین 5 تا بک لینک از 5 سایت مختلف بهتر از 5 تا بک لینک از یک سایت مشخص نتیجه می دهد. مثلا موتور های جستجو هنگام کرال کردن صفحات شما مشخص می کنند که شما چقدر از کلمه کلیدی های مرتبط و پر سرچ در محتوای صفحه استفاده کرده اید. موتورهای جستجو برای لینکهای وبسایتهای باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینکهای وبسایتهای بیکیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند.

هر چه خرید بک لینک قوی از سایت های قدیمی تر و البته با پیج اتوریتی بالاتر انجام گیرد ، امتیاز بیشتری برای وب سایت شما حاصل و در نتیجه منعکس می گردد. ولی اگر تعداد لینک ها زیاد باشد و در مدت زمان کم ساخته شوند و از همه مهم تر با کیفیت هم باشند (از نظر دامین آتوریتی بالا و نوع لینک) و همچنین برای یک یا دو کلمه کلیدی گرفته شده باشند مسلماً گوگل خواهد فهمید که لینک ها خریداری شده اند. هنگامی که شما یک محتوای ارزشمند تولید کنید، به خودی خود به عنوان یک مرجع شناخته خواهید شد. لینک سازی اصولی به سایت یا برند شما این فرصت را می دهد که در حوزه فعالیتتان به یک مرجع معتبر تبدیل شوید. شود و تبدیل به بزرگترین و پرطرفدارترین موتور جستجوگر دنیا شود. حتما توجه کنید که بک لینکهای ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشدهاند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت میکنند.

البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید. 3. بهبود شناسایی برند: با خرید بک لینکهای قوی و از سایتهای معتبر، شناسایی برند شما نیز افزایش مییابد و اعتماد کاربران به سایت شما افزایش مییابد. این سرویس نیز دائمی بوده و رپورتاژ و بک لینکهای شما حذف نخواهد شد. از طرفی نباید فراموش کرد که بک لینک یکی از اساسیترین ارکان سئو نیز بوده و بدون توجه به آن، بخش مهمی از فرآیند سئو نادیده گرفته میشود. راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. موتور های جستجو زمانی که می خواهند به یک صفحه رتبه یا رنکینگ بدهند، به لینک سازی داخلی و خارجی آن صفحه توجه دارند. This ​da ta has  be en ​done by GSA Conte​nt Generator Demov᠎ersi on​!

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما