مزایای ماشین برقی در زمستان

[ad_1]

دن کانینن، مالک تسلا مدل 3 می گوید:

وقتی در بزرگراه I-95 ایالات متحده گیر کرده ام، بسیار خوشحالم که در حال رانندگی با ماشین الکتریکی خود هستم

ما این شخص را تحسین می کنیم که می گوید این فقط خودروهای تسلا نیستند که در چنین شرایطی بهتر از خودروهای احتراق داخلی و بنزینی بهتر عمل می کنند، بلکه تقریباً همه خودروهای الکتریکی چنین مزیتی دارند.

چندین رسانه آمریکایی در ماه های اخیر از سرگردانی مردم در بزرگراه ویرجینیا I-95 خبر داده اند. پس از این خبر عده ای اقدام به انتشار اخبار و اطلاعات کذب در مورد خودروهای برقی کردند. صاحبان خودروهای برقی می گویند اگر در این بزرگراه گیر بیفتند به محض تمام شدن باتری هایشان می میرند!

ما قبلاً هشدار داده ایم که چنین اخباری دروغ است. علاوه بر این، بسیاری از کارمندان تسلا و طرفداران خودروهای برقی از طریق مقالات و ویدئوها نشان داده اند که این اخبار و اطلاعات نادرست است، اما برعکس آنچه در اینجا می گویند وجود دارد.

سطح سوخت در باک، حالت شارژ باتری و غیره در حالی که واضح است که متغیرهای زیادی وجود دارد، یک موتور احتراق داخلی بدون بنزین سریعتر از یک خودروی الکتریکی با باتری غیرقابل شارژ خاموش می شود. با این حال، دود خطرناک اگزوز می تواند مشکلاتی را ایجاد کند، زیرا صاحب یک خودروی احتراق داخلی باید در کابین بنشیند و منتظر رسیدن سوخت باشد. کانینن می گوید:

اگر همه به جای وسایل نقلیه احتراق داخلی، مدل های الکتریکی را برانند، کابوس بزرگراه ویرجینیا I-95 بدتر نخواهد شد. در واقع، هر کسی که یک ماشین الکتریکی رانندگی می کند، تجربه بسیار بهتری خواهد داشت.

Caninen به نقل از مقاله اخیر واشنگتن پست، ادعا می کند که اگر کسی در چنین ترافیکی یک وسیله نقلیه الکتریکی را رانندگی کند، می تواند چندین کیلومتر ترافیک ایجاد کند. اما Caninen 14 ساعت را در محدوده رنج تسلا مدل 3 گذراند و شاهد بود که رانندگان خودروهای احتراق داخلی خودروهای خود را روشن نگه می داشتند. مدل 3 مانند خودروهای احتراق داخلی عمل نمی کرد، اما از بسته باتری برای گرم نگه داشتن کابین استفاده می کرد.

ماشین برقی موقع پارک مثل ماشین بنزینی کار نمی کند و دور نیست. این شبیه زمانی است که ماشین بنزینی را خاموش می کنید و لوازم خانگی را روشن نگه می دارید تا بتوانید به موسیقی گوش دهید. اما روشن نگه داشتن وسایل در ماشین بنزینی به معنای کارکرد بخاری نیست. برای اینکه بخاری کار کند، درایو باید روشن باشد، در این صورت بخارات سمی از اگزوز خارج می شود که می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

اگر خودرو در محل کار کند، این دودهای مضر در اطراف خودرو پخش می شود و در داخل کابین احساس می شود. اگر این بو را درک کنید با مشکلاتی مواجه خواهید شد. متأسفانه، اگر صاحب خودروی برقی با مجموعه ای از خودروهای بنزینی نیز نزدیک باشد، احتمالاً این دود سمی را استنشاق می کند. اگر همه خودروها دارای درایو الکتریکی باشند، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

کانینن همچنین گفت که نگران تمام شدن بنزین نیست، او نگران ظرفیت باقی مانده باتری است. همچنین توجه را به این نکته جلب می کند که از زمان خرید تسلا مدل 3، همیشه با شارژ کامل در جاده ها بوده است.

خودروهای بنزینی با باک پر احتمالاً در این شرایط قرار نخواهند داشت. در حالی که معمول است که وسایل نقلیه الکتریکی به طور منظم شارژ شوند و در این وسایل نقلیه شارژ بیشتری داشته باشند، صاحبان وسایل نقلیه بنزینی اغلب زمانی که باک خالی است سوخت گیری می کنند. بنابراین بسیار نادر است که صاحبان خودروهای بنزینی هر روز به پمپ بنزین بروند.

مالک تسلا مدل 3 نیز می گوید که پس از این مدت ترافیک طولانی، صف های طولانی بنزین به وجود آمده است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما