مشکل رونالدو یونایتد نیست! (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814126 |
16 مرداد 1400 شهریور 10:54 |
7040 بازدید |

5
نظرات

واکنش به عدم وجود CR7

غیبت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در دیدار سیتی سوژه اصلی دربی منچستر بود.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد شب گذشته در دربی منچسترسیتی با نتیجه 1-4 مقابل سیتی شکست خورد.
نکته عجیب و تکان دهنده در این دیدار این است که با اعلام لیست یونایتد ساعاتی قبل از بازی مشخص شد که کریستیانو رونالدو در این دیدار حضور نخواهد داشت.
رالف رنگنیک مدعی است که کادر پزشکی باشگاه به او اطلاع داده اند که این بازیکن مصدوم است و او نمی تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند، اما غیبت او در هتل قبل از بازی و سفرش به پرتغال باعث سردرگمی بسیاری از هواداران یونایتد شد. .

رونالدو در هفته های اخیر با انتقادات زیادی از سوی هواداران و کارشناسان فوتبال مواجه شده است و بسیاری معتقدند بازگشت او به اولدترافورد پس از 12 سال وقفه باعث شده که تیم اوله گونار سولسشر تعادل خود را از دست بدهد و سرمربی نروژی برکنار شود.
ستاره پرتغالی در دوران حضورش روی نیمکت تیم نیز با ورانگینک مشکل داشت و به تعویض او اعتراض کرد.
با این حال به نظر می رسد طرفداران این بازیکن در بین هواداران منچستریونایتد کم نیستند و پس از بازی شب گذشته سعی کردند اسطوره مورد علاقه خود را از اتهامات پاک کنند.
یکی از آنها با اشاره به آمار لیونل مسی و رونالدو در فصل 2021-2022 نوشت: پاری سن ژرمن در غیاب لیونل مسی تمام بازی های خود را در این فصل برد. منچستریونایتد در این فصل حتی یک بازی را بدون کریستیانو رونالدو نبرده است. “

او با اشاره به اتهامات و انتقاداتی که در هفته های اخیر به این بازیکن شده است، گفت: مشکل واقعی کریستیانو رونالدو است.
صفحه هواداران یونایتد که طرفداران زیادی در توییتر دارد، نوشت: “اگر رونالدو امروز در ترکیب بود، او را مقصر می دانستند.” منظورم این است که کریستیانو رونالدو مشکل تیم نیست و البته راه حل هم نیست.

کاربر دیگری با اشاره به درخشش این بازیکن در ترکیب یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا نوشت: رونالدو با گل های پیروزی در نیمه اول این تیم را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رساند و حالا او را یک مشکل تیمی می بینند.

به نظر می رسد بسیاری از هواداران یونایتد از تصمیم ورانگینک مبنی بر حذف رونالدو از لیست خوششان نیامده است که بسیاری معتقد بودند این تصمیم به دلایل فنی بوده است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما