اولین گزارش سالانه روتر نشان منتشر شد 10 میلیون کاربر، 12 میلیون روتر روزانه & زومیت

[ad_1]

نقشه و ناوبر نشان اولین گزارش سالانه خود را از دوره یلدای 1399 تا یلدای 1400، چهار سال پس از آغاز به کار منتشر کرد. نشان اعلام کرد یلدا 1400 بیش از 10 میلیون کاربر، 12 میلیون روتر روزانه، 2.1 میلیون مکالمه روزانه و 1.2 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

امضا کردن

این برند اعلام کرد که در پاییز 1400 از مرز 10 میلیون کاربر عبور کرده است. تا سال 1400 نقشه ها و روترها بیش از 12 میلیون روتر روزانه، 2.1 میلیون جستجوی روزانه و بیش از 1.2 میلیون کاربر فعال روزانه داشتند. این برند می گوید که تعداد جستجوهای برند در یک دوره یک ساله 190 درصد افزایش یافته است.

علامت 2

نشان در بخشی دیگر از گزارش خود عنوان کرد که انتخاب اول رانندگان حرفه ای است. به گفته نشان، 68 درصد رانندگان حرفه ای در تهران از نشان و 32 درصد از روترهای دیگر استفاده می کنند. این رانندگان حرفه ای در واقع رانندگان فعال تاکسی های اینترنتی هستند که به طور مداوم از روتر برای بهبود عملکرد و افزایش درآمد خود استفاده می کنند.

مسیریابی و ترافیک

عدد جالبی را می توان در قسمت «ارجاع و ترافیک» گزارش نشان مشاهده کرد: کاربران روزانه 42 میلیون کیلومتر با روتر نشان سفر می کنند. این عدد به این معنی است که کاربران 109 بار در روز نماد را از زمین به ماه می برند.

3 علامت

لوگو همچنین فهرستی از پرکاربردترین اهداف ارجاع کاربر را در سال گذشته منتشر کرد. با توجه به شیوع کرونا در پایان سال 1399 و در سال 1400، بیمارستان ها و مراکز درمانی در راس این فهرست قرار گرفتند. جایگاه های سوخت، مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها، مکان های گردشگری پنج مقصد پربازدید کاربران هستند.

4 نمره

در بخشی دیگر از این گزارش، کرج به عنوان شادترین شهر ایران و کوم به عنوان سرزنده ترین شهر ایران معرفی شده است. به گزارش نشان، شن کمترین افت ترافیک در شب را دارد. کاربران کرجی نیز جزو پرفروغ ترین کاربران ایران هستند که تهران با فاصله 10 دقیقه در جایگاه دوم قرار دارد.

خرابی GPS

موضوع دیگری که در بخش «مسیر و ترافیک» این گزارش به آن اشاره شده، اختلال در عملکرد GPS و مشکلات ناوبری کاربران است. این اختلال برای مدت طولانی در اکثر مناطق شهری وجود داشته است و منشا آن ناشناخته است. با این حال نشان در این گزارش گفته است که تیم فنی این روتر در جدیدترین نسخه خود که برای کاربران عرضه شده، در تلاش است تا تاثیر قطعی GPS بر مسیریابی را کاهش دهد. به این ترتیب روتر آخرین مکان کاربر را روی نقشه حفظ می کند تا سردرگمی کاهش یابد. پیش از این، روترها موقعیت کاربر را در جای دیگری در صورت خرابی سیگنال GPS نمایش می دادند. مشکل در نسخه جدید لوگو رفع شد تا بحث در مورد کاهش سیگنال GPS برای کاربران آزار دهنده نباشد.

حمل و نقل غیر وسیله نقلیه

اگرچه اکثر کاربران از این لوگو به عنوان ناوبری وسیله نقلیه استفاده می کنند، این نرم افزار انواع مسیریابی را ارائه می دهد: حمل و نقل عمومی، عابر پیاده، دوچرخه، موتور و البته مسیریابی وسیله نقلیه.

علامت 5

این برند در حال حاضر مسیرهای حمل و نقل عمومی را در 50 شهر و شهرک از جمله مترو و اتوبوس ارائه می دهد. 2428 خط اتوبوس و مترو و 29653 ایستگاه اتوبوس و مترو بر روی نقشه و نشانگر مسیر ثبت شده است.

این تابلو همچنین شامل بیش از 7000 کیلومتر مسیر دوچرخه و بیش از 27000 کیلومتر مسیر عابر پیاده است. شایان ذکر است که این نشان جزئیات مهمی مانند شیب مسیر روی دوچرخه را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. در قسمت جهت عابر پیاده نیز 3756 پل عابر پیاده و 9432 گذرگاه عابر پیاده روی تابلو ثبت شده است.

جمعی و مشارکتی

بخش بعدی گزارش «جامعه و مشارکت» است. به گزارش نشان، یکی از حلقه های ارتباطی کاربران نشان و همچنین یکی از عوامل اصلی موفقیت آن است. در واقع نقشه و ناوبر نشان دهنده یک پلتفرم باز است که بیشتر اطلاعات خود را با کمک کاربران به 20 روش مختلف به دست می آورد.

نشان می گوید از یلدای 1399 تا یلدای 1400 بیش از 10 میلیون اشتراک از کاربرانی که رانندگی کرده اند دریافت کرده است. کمک هایی مانند گزارش پلیس، ترافیک، تصادف و حتی سرعت غیرمجاز. در واقع، کاربران به طور متوسط ​​روزانه 70000 اشتراک ثبت کردند.

6 نمره

اما نشان می گوید که در سال گذشته بیش از 3 میلیارد اخطار به رانندگان داده است. بیشتر اینها هشدارهایی بودند که توسط سایر کاربران ثبت و تأیید شده بودند. هشدارهایی مانند حضور تصادف، پلیس، دوربین سرعت یا پدال گاز.

نقشه و جستجو

نقشه دروازه ای برای ورود کاربران به سرویس های مختلف خود است. لوگو اکنون دارای ویژگی های مختلفی است. از اطلاعات موقعیت مکانی گرفته تا نشانگرهای ترافیک خیابان ها، پلاک ساختمان ها، نقشه های ماهواره ای، لایه های آلودگی هوا و حتی توانایی تشخیص مناطق متراکم عابر پیاده برای کمک به کاربران در تصمیم گیری برای رفتن یا عدم رفتن به مکان خاصی در کرونا.

علامت 7

با این حال، آمار مهم در اینجا تعداد مکان های ثبت شده (POI) روی نقشه است. این نشان می گوید که بیش از 1 میلیون و 100 هزار POI یا نقاط مورد علاقه در این نرم افزار ذخیره شده است. بیش از 400000 مکان دارای شماره تماس ثبت شده در لوگو هستند، بیش از 300000 مکان بازخورد کاربران را دریافت کرده اند و بیش از 200000 مکان دارای عکس هستند. لوگو می گوید که کاربران تا به امروز 4 میلیون تماس تلفنی برقرار کرده اند، از تعداد تماس های ثبت شده برای مکان های مختلف در لوگو.

کاربران نشان بیش از 2 میلیون و 100000 جستجو در روز انجام می دهند. به گفته نشان، جستجو در سال گذشته 190 درصد افزایش یافته است. نشان همچنین گزارش می‌دهد که الگوریتم‌های جستجوی نشان در سال 1400 دستخوش تغییرات اساسی و پیشرفت‌های نوآورانه شدند که منجر به تجربه کاربری موفق 10 درصدی شد.

8 نمره

در قسمت جستجو، کاربران بیش از هر چیز پمپ بنزین، بیمارستان ها و مراکز درمانی، بانک ها و موسسات مالی، مراکز خرید و داروخانه ها را جستجو کردند.

نشان درآمد

در این بخش، نشان نحوه کسب درآمد و سه مسیر موجود برای روترها در سراسر جهان برای کسب درآمد را توضیح می دهد و همچنین بیان می کند که نشان در حال حاضر تنها از یکی از این مسیرها یعنی فروش خدمات نقشه به سایر مشاغل و استارت آپ ها درآمد کسب می کند.

در واقع، پلت فرم لوگو تنها بخش تجاری و درآمد زا از روتر لوگو است که در B2B کار می کند. به گزارش نشان، این پلتفرم در حال حاضر بزرگترین ارائه دهنده خدمات نقشه برداری در ایران است و امکان پردازش و پاسخگویی به درخواست های بسیار متنوع را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

9

در حال حاضر تاکسی های آنلاین، پلتفرم های سفارش غذا، فروشگاه های آنلاین و … مشتریان اصلی این پلتفرم هستند. این پلتفرم خدمات مختلفی را به مشاغل ارائه می دهد که در تصویر بالا می توانید ترتیب استفاده از آنها را مشاهده کنید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما