مودریچ: فردا هیچ هواداری به راموس توهین نمی کند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814357 |
17 اسفند 1400، 16:00 |
9,314 بازدید |

6
نظرات

شانس بالا برای صعود

لوکا مودریچ از هواداران رئال خواست تحت هیچ شرایطی به سرخیو راموس توهین نکنند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو میزبان پی اس جی خواهد بود. بازی رفت در پاریس با برد 1-0 پی اس جی به پایان رسید و رئال مادرید برای صعود به دور بعد باید فردا با دو گل پیروز شود.

لوک مودریچ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: فشار زیادی روی هر دو تیم وجود دارد. ما می خواهیم صعود کنیم، پاری سن ژرمن هم همینطور. آنها تاکنون قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده اند و انگیزه بسیار بالایی دارند. ما موفق شدیم 4 بار در 5 سال برنده شویم، به نظر یک چیز عادی است اما هرگز اتفاق نیفتاد. لیگ قهرمانان یک تورنمنت بسیار بسیار دشوار است. فردا هر کاری برای برد و صعود انجام خواهیم داد.»

به کیلیان امباپه خوش آمدیدوی گفت: نمی دانم واکنش هواداران چه خواهد بود، آنچه مشخص است هواداران از ما حمایت خواهند کرد نه حریف ما.

تمدید قرارداد: الان وقت صحبت درباره تمدید قرارداد نیست و بازی مهمتر از هر چیز دیگری است. ما یک جلسه بسیار بسیار مهم در پیش داریم.»

پرونده تونی کراس“هر بازیکنی می خواهد در این نوع بازی ها شرکت کند و شما باید 100% آماده باشید تا در زمین حضور داشته باشید. در نهایت تونی می داند که شرایط او برای بازی چگونه خواهد بود. اگر بازی کند، قطعا خواهد بود. کاملا آماده است و هیچ بازیکنی در این شرایط ریسک نخواهد کرد.”

بازگشت سرخیو راموس به برنابئومن تقریبا هر روز با راموس صحبت می کنم و فکر می کنم هواداران باید از او استقبال کنند. سرجیو یک اسطوره واقعی و یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال است. به عنوان یک بازیکن رئال و نه دوست سرخیو، از هواداران می خواهم که توهین نکنند. او فردا. او یک اسطوره زنده است و تمام خدماتش را باید به یاد آورد. سرجیو باید به بهترین شکل پذیرایی شود. “آنطور که لیاقتش را دارد.”

با امباپه بازی کنید:“این درست نیست که در مورد بازیکن تیم دیگری صحبت کنیم. عصبانی شدن تیم مقابل طبیعی است، اما فکر نمی کنم بازیکنی در دنیا وجود داشته باشد که دوست نداشته باشد مقابل امباپه بازی کند.”

غیبت کاسمیرو: متاسفانه محرومیت او اتفاق دردناکی بود اما بازیکنانی داریم که جای او را پر کنیم. فده والورده و کاماویگا این توانایی را دارند. اگر تونی بازی کند، می تواند برای کاسمیرو بازی کند. فردا مهمتر از هر چیزی این است که شخصیت خود را به دنیا نشان دهیم. اگر به بازی با سوسیداد نگاه کنیم، شانس ما برای صعود بسیار زیاد است. ما در خانه خودمان بازی می کنیم و تجربه فردا نقش مهمی خواهد داشت. تشویق هواداران به‌ویژه از همیشه تعیین‌کننده‌تر است.»

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما