توخل: نه کاپا، مرا سرزنش کن – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1812905 |
09 سپتامبر 1400 شهریور 00:01 |
7,833 بازدید |

0
نظرات

من به چلسی افتخار می کنم

توماس توخل، سرمربی چلسی ادعا می کند که نمی داند اگر ادوارد مندی در زمین می ماند چه اتفاقی می افتاد.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی امشب در فینال جام اتحادیه در ضربات پنالتی مغلوب لیورپول شد که تصمیم توماس توخل برای ورود به کوپا آریزابالاگا در دقیقه 120 نتیجه عکس داشت. توماس توخل از کیفیت لیورپول تمجید کرد و آنها را بهترین تیم هجومی اروپا توصیف کرد.

توهل گفتبرای انکور آریزابالاگا متاسفم و او تنها بازیکن چلسی بود که امشب یک پنالتی را از دست داد اما دلیلی برای سرزنش او وجود ندارد. کاپا در ضربات پنالتی وارد زمین می شود؟ زمانی که من آن تصمیم را گرفتم این اتفاق افتاد و وقتی نتیجه را بدانم، نمی توانم دوباره درباره آن تصمیم قضاوت کنم.

ما نمی دانیم اگر ادوارد مندی را روی زمین نگه می داشتیم چه اتفاقی می افتاد. دلیلی برای سرزنش کاپا و سرزنش من وجود ندارد زیرا من تصمیم گیرنده هستم. گاهی اوقات افکار من کار می کنند، گاهی اوقات نه. این زندگی شما به عنوان یک مربی فوتبال است.

در این مرحله باید به کیفیت لیورپول اعتراف کنیم، آنها احتمالا بهترین تیم هجومی اروپا در حال حاضر هستند. به همین دلیل من افتخار می کنم که چلسی امشب دفاع می کند و بازی می کند.
در محوطه جریمه احساس خلاقیت بیشتری دارم، اما شاید این نگاه در سرم شکل گرفت. بازی می تواند در هر جهتی پیش برود. برای بردن فینال به کمی تحرک بیشتر نیاز داشتیم.

اظهارات دیشب رومن آبراموویچ؟ همانطور که فهمیدم هیچ چیز برای من تغییر نخواهد کرد. من رابطه نزدیکی با مارینا و پتر چک دارم تا تیم اصلی را هدایت کنم، نقشم را ارائه کنم و از آن مراقبت کنم. تمام تلاشم را برای پیروزی در مسابقات فوتبال انجام خواهم داد. این هدف تغییر نمی کند و فکر نمی کنم با اخبار دیروز تفاوتی در وضعیت وجود داشته باشد.

روملو لوکاکو قبول نکرد؟ خط کشیده شده کمی عجیب است و با توجه به آن خط، آفساید اعلام شد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما