مکمل های افزایش وزن گینر و پروتئین را از فروشگاه مکمل – سایت داروخانه آنلاین زومیت خریداری کنید

[ad_1]

مکمل های زیادی وجود دارد که ورزشکاران برای گرفتن نتایج بهتر و سریعتر از آنها استفاده می کنند. در این میان می توان گفت افرادی با نیت هستند. خرید مکمل V یکی از اولویت های پروتئین گینر است.

در زیر به توضیح هر یک از این مکمل ها می پردازیم.

گینر چیست؟

گینرها که اغلب به عنوان “افزایش دهنده وزن” شناخته می شوند، پودرهای پروتئینی هستند که به طور خاص و شگفت آور برای کمک به افزایش وزن طراحی شده اند. آنها با استفاده از محتوای کالری بالای خود، به افزایش وزن و حجم کمک می کنند که مکمل های پروتئینی معمولی نمی توانند انجام دهند، و اغلب به عنوان راه حلی برای “وزن های سنگین” به بازار عرضه می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه که این نوع مکمل واقعاً ارائه می‌دهد و اینکه آیا برای شما مناسب است، بیندازیم.

فروشگاه مکمل

فرمولاسیون رایج و مواد غذایی

در حالی که گینرها شباهت هایی به بسیاری از پودرهای پروتئینی رایج دارند، تفاوت های کلیدی وجود دارد که فرمولاسیون و عملکرد آنها را متمایز می کند.

کالری بالا

ویژگی بارز همه برندگان این است که کالری بالایی دارند که برای افزایش وزن ضروری است. بسیاری از افزایش دهنده های وزن حاوی سه برابر بیشتر کالری در هر وعده نسبت به پودر پروتئین استاندارد هستند. کالری بالا نیروی محرکه نتایجی است که این محصولات می خواهند.

حاوی کربوهیدرات است

برخلاف اکثر پودرهای پروتئین استاندارد، که بیشتر کالری کل خود را از پروتئین دریافت می‌کنند، محتوای کالری اضافی در وزن‌گیرها عمدتاً از کربوهیدرات‌های اضافه می‌آید. مالتودکسترین، شربت ذرت و سایر قندهای اضافه شده را می توان در اینجا یافت. دلیل آن این است که آنها به راحتی هضم می شوند بدون اینکه پودر خیلی غلیظ یا کثیف شود.

روغن ها و سایر مواد افزودنی

در حالی که در مقادیر غلیظی مانند کربوهیدرات ها وجود ندارد، محتوای چربی در بیشتر محصولات با افزایش حجم به طور قابل توجهی بیشتر از پودرهای پروتئین استاندارد است، عمدتا به شکل افزودنی های شیر. سطوح بالای کلسترول و سدیم نیز قابل توجه است. با این حال، برخی از هر محصول رژیمی کالری بالایی دارد.

برندگان واجد شرایط چه کسانی هستند؟

همانطور که چاقی آزاردهنده است، لاغری بیش از حد نیز می تواند آزاردهنده باشد. افراد زیادی هستند که هر چقدر هم که رژیم غذایی خود را رعایت کنند و وعده های غذایی خود را افزایش دهند، در نتیجه وزن اضافه نمی کنند. مکمل گینر برای این افراد طراحی شده است. همانطور که در بالا توضیح دادیم، گینر به دلیل کالری بالای خود باعث افزایش وزن در افرادی می شود که آن را مصرف می کنند. جهت خرید گینر می توانید از داروخانه آنلاین مکمل شاپ درخواست دهید.

پروتئین آن

افراد اغلب از پروتئین علاوه بر تمرینات مقاومتی برای کمک به بهبود سنتز پروتئین عضلانی و رشد توده عضلانی بدون چربی استفاده می کنند. اما پروتئین آن چیست و استفاده از آن چه فوایدی دارد؟

شیر از دو پروتئین کازئین و o تشکیل شده است. پروتئین آن را می توان از کازئین موجود در شیر جدا کرد یا به عنوان محصول جانبی در پنیرسازی استفاده کرد. پروتئین آن یک پروتئین کامل در نظر گرفته می شود زیرا حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری است و لاکتوز کمی دارد.

مصرف پروتئین فواید زیادی دارد و محققان دائماً به دنبال خواص درمانی جدید احتمالی هستند. در اینجا ما فواید آن را توضیح می دهیم و برخی از عوارض جانبی و خطرات احتمالی را بررسی می کنیم.

فروشگاه مکمل

پروتئین آب پنیر در تصویر در اینجا برای اهداف بسیاری استفاده می شود، از جمله عضله سازی و کاهش وزن.

مزایای:

یکی کمک به کاهش وزن

۲. ترکیبات ضد سرطان

3. کاهش کلسترول

4. آسم

5. فشار خون و بیماری قلبی

6. کند کردن روند کاهش وزن در افراد مبتلا به HIV

7. افزایش سطح پروتئین و اسید آمینه در بدن

8. افزایش حجم و قدرت عضلات

یکی از شناخته شده ترین دلایل مصرف مکمل ها افزایش حجم و قدرت عضلات است. پروتئین آن در بین ورزشکاران، بدنسازان، مدل های تناسب اندام و افرادی که می خواهند عملکرد خود را در باشگاه بهبود بخشند بسیار محبوب است.

تاثیر اصلی دریافت پروتئین بر قدرت و حجم عضلات

بلوک های عضلانی بسازید: این مکمل پروتئین و اسیدهای آمینه ای را فراهم می کند که بلوک های عضلانی را برای رشد عضلات ایجاد می کند.

هورمون‌هااین پروتئین باعث افزایش ترشح هورمون های عضله ساز در بدن می شود.

لوسیناین پروتئین سرشار از اسید آمینه لوسین است که برای تحریک سنتز پروتئین ماهیچه ای در سطوح مولکولی و ژنتیکی ضروری است.

جذب سریع: پروتئین آن سریعتر از سایر پروتئین ها جذب می شود.

مصرف پروتئین قبل و بعد از ورزش در افزایش رشد عضلات بسیار موثر است. اما سنتز پروتئین معمولاً بعد از ورزش بسیار بیشتر است.

مطالعات نشان می دهد که مصرف پروتئین مهم ترین عامل در رشد عضلات است. این مطالعه همچنین بیان می کند که مدت زمان مصرف مهم نیست. این پروتئین در مقایسه با پروتئین های دیگر مانند پروتئین سویا عملکرد بهتری دارد.

این پروتئین در مقایسه با پروتئین کازئین بحث برانگیزتر است. پروتئین آن در کوتاه مدت موثرتر است. اما کازئین در دراز مدت تاثیر بهتری بر رشد عضلات دارد.

به خاطر داشته باشید که اگر رژیم غذایی شما خوب نباشد، مصرف پروتئین تأثیر زیادی نخواهد داشت. یک مطالعه 12 هفته ای روی افراد مسن که از رژیم غذایی پر پروتئین پیروی می کردند نشان داد که تفاوت زیادی بین دریافت پروتئین و کربوهیدرات آنها وجود ندارد.

نتایج تحقیقات در مورد مصرف پروتئین و تأثیر آن بر قدرت و عضلات تا حدودی متناقض است و این نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگر در حال حاضر مقادیر زیادی گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی مصرف می کنید، افزودن پروتئین به آن تاثیر کمی خواهد داشت.

9. کاهش اشتها و کاهش وزن

نشان داده شده است که مصرف پروتئین به کاهش وزن کمک می کند. پروتئین رضایت بخش ترین درشت مغذی است. پروتئین با مصرف 441 کالری کمتر در روز می تواند متابولیسم شما را 80 تا 100 کالری در روز افزایش دهد.

یک مطالعه نشان داد که مصرف 25 درصد کالری روزانه از پروتئین باعث کاهش اشتها تا 60 درصد و کاهش مصرف میان وعده ها تا 50 درصد می شود. خوردن پروتئین یک راه عالی برای افزایش مصرف پروتئین روزانه است که برای کاهش وزن بسیار مفید است.

مطالعات نشان می دهد که جایگزینی سایر منابع کالری با این پروتئین همراه با وزنه برداری می تواند منجر به کاهش وزن 4 کیلوگرمی و افزایش بافت عضلانی شود. بنابراین، کسانی که می خواهند وزن کم کنند پروتئین او را دریافت کنید و مصرف این مکمل می تواند از آسیب عضلانی جلوگیری کند.

عوارض جانبی احتمالی:

معده درد

گرفتگی عضلات

کاهش اشتها

حالت تهوع

سردرد

سوختن

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما