چگونه می توانیم یادگیری زبان را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنیم؟

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

دنیای امروز دنیای رقابت است و سرعت تغییرات بسیار سریعتر از گذشته است. در چنین شرایطی، موفقیت دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است. بنابراین برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان باید مهارت ها و توانایی های فردی خود را توسعه دهیم و همیشه سعی کنیم خودمان را به روز نگه داریم. یکی از مهم ترین مهارت هایی که این روزها باید آموخته شود و با انتخاب مسیر صحیح یادگیری به راحتی قابل یادگیری است، یادگیری زبان انگلیسی است.

افراد برای یادگیری زبان انگیزه های متفاوتی دارند. عواملی مانند پیشرفت شغلی، رهبر کسب‌وکار بودن، تحصیل در خارج از کشور، بهبود مهارت‌های شبکه‌ای و ارتباطی و سفر به کشورهای مختلف ممکن است از دلایلی باشد که افراد به یادگیری زبان روی می‌آورند. به هر دلیلی که می خواهید این زبان را یاد بگیرید باید بگوییم که تسلط بر زبان انگلیسی می تواند کمک بزرگی در زندگی شخصی و حرفه ای به شما داشته باشد و برای شما مفید باشد. بنابراین، تعجب آور نیست که بسیاری از افراد یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان راهی برای بهبود زندگی خود و استفاده از فرصت ها انتخاب می کنند.

تغییرات اساسی در یادگیری زبان در سایه کرونا

اپیدمی کرونا که در سال‌های اخیر سراسر جهان را فرا گرفته است، بسیاری از معادلات را تغییر داده و حوزه آموزش نیز از آن بی نصیب نمانده است. در این میان، مدارس و مراکز زبان انگلیسی تغییر کرده اند و تنها کسانی باقی مانده اند که می توانند تهدیدها را به فرصت در رقابت تبدیل کنند و به نوعی خود را با تغییرات وفق دهند. این شرایط باعث شده تا بسیاری از مدارس به دوره های آنلاین روی بیاورند و بسیاری از زبان آموزان آموزش آنلاین را برای یادگیری زبان انتخاب می کنند و اکنون پس از تجربه وسوسه یادگیری آنلاین، آموزش آفلاین و سنتی را در نظر می گیرند. . زیرا این روش یادگیری دارای مزایای بسیاری مانند انعطاف پذیری در زمان و مکان، مقرون به صرفه بودن، آزادی حرکت و راحتی بیشتر، تمرکز بیشتر، امکان مرور درس ها، صرفه جویی در زمان و کمک به حفاظت از محیط زیست است.

در این میان انتخاب بهترین مدرسه برای اکثر ما یک چالش و دغدغه قابل توجه است و هر فردی باید با توجه به شرایط خود و پس از آگاهی کافی از روش های مختلف آموزشی بهترین گزینه را انتخاب کند که این امر بر عهده اکثر ماست. زمان می برد و ما اغلب تعلل می کنیم. بنابراین، در این مقاله می خواهیم یک آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم که از روش آموزشی متفاوتی پیروی می کند تا کار را برای شما آسان کند و به شما کمک کند تا بر دشواری یادگیری زبان انگلیسی غلبه کنید.

با آموزشگاه زبان آنلاین آشنا شوید

این دوره یک سیستم آنلاین برای آموزش زبان انگلیسی به صورت طبقه بندی شده با تمامی بخش ها به صورت آنلاین می باشد. در هر کجای ایران یا جهان که هستید؛ تنها چیزی که برای یادگیری زبان در این مدرسه نیاز دارید، انگیزه یادگیری و یک گوشی هوشمند است! انگیزه ای برای شکست دادن غول زبان به طور قطع. در واقع، این دوره یادگیری زبان را برای شما یک تجربه لذت بخش می کند و این تفاوت اصلی بین این مدرسه و سایر مدارس آنلاین انگلیسی است. در حین شرکت در یک دوره، می توانید روی هر چهار مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتن و خواندن خود کار کنید و آن ها را بهبود بخشید.

زبان را بدون یادگیری گرامر و واژگان یاد بگیرید

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های سیستم دوره این است که دیگر مجبور نیستید یک لیست طولانی از کلمات را حفظ کنید. شما حتی نیازی به خواندن گرامر ندارید! ممکن است بپرسید آیا این امکان وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت: بله! در قالب متون و فیلم های متنوعی که در دوره به شما ارائه می شود و با تکرارهایی که در برنامه درسی شما وجود دارد، به جای حفظ لغات جدید، آنها را حفظ می کنید و روز به روز دایره لغات شما افزایش می یابد. از طرفی گرامر را به صورت مکالمه روزانه در گروه های واتس اپ و گرفتن بازخورد از استاد یاد می گیرید. این اصلاحات بارها و بارها تکرار می شوند تا ساختارهای مناسب در ذهن شما ایجاد شود.

قطعا این سوال برای شما وجود دارد: اگر گرامر را نخوانیم و واژگان را حفظ کنیم، چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟ نگران نباش! این دوره برای تقویت تمام مهارت های شما برنامه ریزی شده است. تیم پشتیبانی این موسسه از ابتدا تا انتها همراه شماست تا در مدت یک سال مدرک زبان خود را دریافت کنید.

با نگاهی به ریز نمرات کسانی که قبلا این دوره را فراگرفته اند می توان به تاثیرگذاری روش تدریس دوره در آموزشگاه زبان پی برد.

این دوره همچنین شامل طیف گسترده ای از آموزش ها برای زبان آموزان است که برخی از آنها شامل کارگاه های آنلاین تعاملی، گروه های WhatsApp برای مکالمات انگلیسی، آموزش و تدریس خصوصی، فیلم های آموزشی، کتاب های کار هفتگی، برنامه های ویژه و غیره است.

روش های مختلف تدریس در درس

شما برای بهبود مهارت های گفتاری خود در گروه های واتس اپ ثبت نام می کنید و باید به 10 سوال در روز پاسخ دهید، صدای خود را ضبط کرده و به گروه ارسال کنید. معلم فداکار شما هر روز برخی از مشکلات شما را برطرف می کند و موارد لازم را در قالب یک ویس برای شما توضیح می دهد. شما آنقدر اشتباه می کنید و آنها را اصلاح می کنید که با گذشت زمان و تکرار دیگر مشکلی پیش نمی آید و می توانید انگلیسی را روان و واضح صحبت کنید.

کارگاه‌های تعاملی دوره همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا مکالمه‌ای را در زمان واقعی تجربه کنید و در همان زمان توسط معلم تصحیح شود. همچنین ویدیوهای آموزشی برای بهبود مهارت‌های دیگر شما مانند Listening و همچنین تمرین‌ها و پادکست‌هایی وجود دارد تا شما را با لهجه‌ها و لحن‌های مختلف بیشتر آشنا کند.

از نظر مهارت ریدینگ، شما در هر درس 20 متن عالی را خواهید خواند و ماژول صحیح ریدینگ را به طور کامل یاد خواهید گرفت. در نهایت، شما به سطحی خواهید رسید که می توانید هر متن را با یک مطالعه درک کنید. دوره مهارت های نوشتاری روش منحصر به فردی به نام Reading Basics Writing دارد و یکی از دروس شما در طول ترم می باشد. در این درس تمام ترفندهای نویسندگان برای نوشتن یک کپی خوب را یاد می گیرید و هر 5 روز یکبار یکی از متن های خود را برای معلم نویسندگی خصوصی خود برای بررسی و تکمیل ایرادات و نکات لازم به گروه واتس اپ ارسال می کنید. برات توضیح بده

کلمات اخر

موارد ذکر شده در بالا تنها بخش کوچکی از روش آموزشی دوره بود. در دوره برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود روی خود سرمایه گذاری می کنید و در آزمون آیلتس یا تافل نمره می دهید. در صورت تمایل به داشتن یک جلسه مشاوره خصوصی رایگان با کارشناسان دوره می توانید با مراجعه به سایت دوره و درخواست سطح بندی رایگان خود را ارسال نمایید تا کارشناسان این مجموعه با شما تماس بگیرند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی