میلان 1-0 امپولی: سه امتیاز با پای چپ کالولو – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815073 |
22 مرداد 1400 شهریور 01:11 |
446 بازدید |

0
نظرات

میلان در خانه با نتیجه 1-0 مقابل امپولی پیروز شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان استفانو پیولی در دیدار امشب کاملاً مسلط بودند اما تنها یک بار توانستند دروازه بان میهمان را باز کنند. اما همین تک گل برای کسب سه امتیاز و افزایش فاصله تا اینتر کافی بود.

دیدار دو تیم خوب آغاز شد و دقایق ابتدایی بدون شرایط خاصی سپری شد تا اینکه با پاس فرانک کاسیر در دقیقه 8، فلورانس می توانست اولین گل مسابقه را به ثمر برساند اما ویکاریو با یک گل زیبا دروازه امپولی را نجات داد. واکنش.
دو دقیقه بعد، مهار ناقص باندینلی روی پاس زمینی کالابریا، موقعیت خوبی برای تونال ایجاد کرد، اما ضربه او از تیرک دروازه به بیرون رفت.
فشار حملات میلان ادامه داشت و ارسال رافائل لیائو و شوت از سمت چپ در دقیقه 11 توسط فیاموتزی به موقع مشخص شد.
برتری میلان ادامه داشت تا سرانجام امپولی در دقیقه 19 دروازه را باز کرد. در ضربه ایستگاهی ضربه اولیویه ژیرو برای اولین بار به دیوار دفاعی برخورد کرد و کالوو با ضربه ای دیدنی توپ برگشت را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

پس از این گل، تیم میزبان دوباره صاحب توپ و میدان شد، اما حملات این تیم موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد. از سوی دیگر، پینامونتی با یک خطای توموری نزدیک بود یک گل اضافی برای امپولی به ثمر برساند، اما ضربه او به بیرون از تیرک دروازه به بیرون رفت.
میلانی ها با احساس خطر در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملات خود افزودند و 1-2 بار در آستانه باز شدن دروازه حریف قرار گرفتند اما در نهایت نیمه اول با همان گل به پایان رسید.
نیمه دوم را بهتر شروع کرد، تیم میهمان لوپرتو بود که با پاس باشکوه باندینلی در دقیقه 49 تقریبا به تساوی رسید اما لوپرتو با یک ضربه محکم به تساوی رسید اما واکنش خوب مایک ماینیان باعث شد تا میلان از دروازه خارج شود.
دو دقیقه بعد بایرامی از روی یک کرنر نزدیک بود به گل میلان برسد اما ماینیان توپ را به هر شکل ممکن به عقب فرستاد و زورکوفسکی نتوانست از ریباند او استفاده کند.

سپس نوبت به میلانی ها رسید تا پیش بیفتند و جونیور. مسیاس با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما توپ دقیقاً در جایی که ویکاریو قرار داشت به بیرون رفت.
میلان به برتری خود ادامه داد و بازیکنان این تیم یکی دو نیمه پیش رفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی را در دروازه حریف ایجاد کنند.
حتی حضور بازیکنانی چون براهیم دیاز، آنته ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ هم نتوانست نتیجه را تغییر دهد و این دیدار با یک گل به پایان رسید. میلان با این برد 63 امتیازی شد و با دو بازی و 5 امتیاز از اینتر همچنان صدرنشین شد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما