میلان 1-1 اودینزه: لغزش دیگر روسونری :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812569 |
06 مرداد 1400 شهریور 23:23 |
415 بازدید |

0
نظرات

میلان در خانه مقابل اودینزه به تساوی 1-1 دست یافت.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان استفانو پیولی که در دیدار قبل با تساوی 2 بر 2 مقابل تیم پایین سالرنیتانا متوقف شده بودند، با قبول تساوی مقابل اودینزه در دیدار امشب، فرصت را از دست دادند تا فاصله بین خود را از دست بدهند. رقیب آنها
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی در دروازه ها گذشت.
بازی با همین روند ادامه یافت و حملات دو تیم به شرایط خاصی منجر نشد. میلان با پاس کالابریا در دقیقه 28 پیش افتاد اما این فرصت با وجود اشتباه سیلوستر دروازه بان اولیس از دست رفت.
یک دقیقه بعد اما رافائل لیائو را از میلان پیش انداخت. ارسال ساندرو تونالی از پشت محوطه جریمه، لیائو تحت فشار مدافع حریف بر توپ مسلط شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

پس از این گل برتری میلان ادامه داشت و با حرکت عالی براهیم دیاز در دقیقه 33، جونیوس مسیاس از این موقعیت استفاده کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
بازی ثابت ماند تا اینکه بتو با یک ضربه سر باشکوه از ارسال ارسلان در دقیقه 41 بازی را به تساوی کشاند اما پاسخ خوب مانیا دروازه میلان را مهار کرد و نیمه اول با تک گل به پایان رسید. سرگردان.
نیمه دوم خوب شروع شد و تا دقیقه 59 طول کشید تا اولین موقعیت جدی این نیمه ایجاد شود. این بار ارسلان در متن حرکت بود که آخرین ضربه او راهی به دروازه میلان پیدا نکرد.
میهمان به گل تساوی ادامه داد و روسونری در نهایت در دقیقه 66 باز شد. در یک شوت بلند آگوست از سمت راست، توپ در مقابل دروازه میلان به عقب و جلو رفت و روی ایهنوما اودوگی فرود آمد و او با یک ضربه ساده بازی را به پایان رساند.

بازی ثابت بود تا تونال که با حرکت زیبای ربیچ در دقیقه 76 پیش افتاد اما ضربه او توسط مدافع اودینزه مهار شد.
در دقایق پایانی هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش کردند و هر کدام فرصت گلزنی داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما