هما اپلیکیشنی برای سرگرمی – زومیت

[ad_1]

تیمی خوش فکر و سخت کوش خانهبا ادامه توسعه پلتفرم نرم افزاری-سخت افزاری خود، موفق شده است ویژگی های جذاب جدیدی را به مخاطبان هدف خود ارائه دهد. نتیجه همکاری خانه برندهای نام آشنا مانند اسنوا، دوو و پارس منجر به عرضه تلویزیون های هوشمند Humai شد.

در همین حال خانه با به روز رسانی پلتفرم و ایجاد خدمات ویژه مزیت های رقابتی جذابی ایجاد کرده است. یکی از مهمترین این خدمات عبارت است از: دستیار صوتی هوشمند همافروشگاه انحصاری هما با مجموعه ای از نرم افزارها و بازی های اقتباس شده برای تلویزیون و هما پلی با محتوای بسیار جذاب صوتی و تصویری.

خانه

معرفی هما پلی:

این یکی از خدمات ویژه توسعه یافته توسط هما پلی است. خانه کارگردان است. این اپلیکیشن بستری برای پخش محتوای صوتی و تصویری در هما می باشد. می توانید ساعت ها در هما پلی بچرخید و از هزاران محتوا در این برنامه استفاده کنید. با دسته بندی های مختلف، هما پلی به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. این دسته ها کتاب های صوتی، موسیقی، آشپزی، آموزش و غیره هستند.

با هما پلی می‌توانید به تلویزیون گوش دهید، موسیقی پخش کنید، به کتاب‌های صوتی خود گوش دهید و حتی در طول فعالیت‌های روزانه‌تان از غذاهای عالی در کنار خانواده لذت ببرید. و البته فیلم های سرگرم کننده، مستند و غیره. به راحتی می توانید تماشا کنید.

هما بستری برای حضور توسعه دهندگان محتوای ایرانی در تلویزیون است. در این سرویس شرکت های تولید محتوا به ویژه ارائه دهندگان محتوای صوتی و تصویری در گوشی های هوشمند می توانند محتوای خود را بدون نیاز به توسعه اپلیکیشن تلویزیونی در اختیار کاربران هما قرار دهند. HomaPlay همچنین توانایی پرداخت درون برنامه ای برای محتوای رایگان را دارد و فرآیند پرداخت ساده ای را برای کاربران ایجاد می کند. از این رو همپلی آماده همکاری با ارائه دهندگان محتوا می باشد.

خانه

همچنین هما با ارائه پنل مدیریتی به سازندگان، توانایی مدیریت محتوای آنها را دارد. در این پنل می توانند بخش ها و بخش های مختلفی را برای محتوا تعریف کنند و همیشه به روز ترین مطالب را به مخاطبان خود ارائه دهند. علاوه بر این از فروش محتوا در پایان هر ماه درآمد کسب کنید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما