ناپولی 2-4 بارسا; این تیم مثل ژاوی :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812436 |
06 مرداد 1400 شهریور 01:28 |
4,199 بازدید |

0
نظرات

بارسلونا با یک بازی زیبا و شجاعانه با نتیجه 4 بر 2 ناپولی را شکست داد و به دور بعد لیگ اروپا صعود کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در دیدار رفت پلی آف لیگ اروپا که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، نتیجه بهتر از تساوی یک بر یک مقابل ناپولی کسب نکرد تا در بازی برگشت کار سختی را پیش رو داشته باشد. . ; دیداری که از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا آغاز شد. شاگردان ژاوی با روحیه بالایی به ایتالیا سفر کردند تا با یکی از سه تیمی که در این فصل پس از پیروزی قدرتمند 4-1 مقابل والنسیا، قهرمان سری آ شدند، روبرو شوند.

دو تیم دقایق ابتدایی را به ارزیابی یکدیگر سپری کردند تا اینکه بارسا در دقیقه 8 با یک ضد حمله برق آسا برای ناپولی به گل رسید. اوبامیانگ توپ را در محوطه جریمه خود تصاحب کرد و یک بازیکن کوتاه برد را به آداما ترائوره ​​پاس داد. وینگر قوی و سریع بارسا با فراری باشکوه حریف خود را در میانه میدان رها کرد و توپ را به آلبا داد و او پس از طی مسافت 10 متری از سمت چپ به محوطه جریمه رسید. مدافع باتجربه بارسا در موقعیت تک به تک توپ را به سمت دروازه زد تا نتیجه همکاری دو هم تیمی جدید گل اول بازی شود.

دقایقی بعد فرانکی دی یونگ در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و چند قدم بعد دروازه بان ناپولی در حالی که فقط تماشاگران باقی مانده بودند با یک ضربه مهار نشدنی توپ را وارد دروازه کرد. .

شاگردان ژاوی پس از این دو گل به حملات خود ادامه دادند و اگر کمی دقت می کردند می توانستند گل های بعدی را بزنند. ناپولی برای ریکاوری از شوک دو گل به 10 دقیقه زمان نیاز داشت. در دقیقه 23 ترشتگن با بی احتیاطی تعادل اوسیمن را به هم زد و داور با کمک VAR یک پنالتی اعلام کرد. اینسینیه پشت ضربه دقیقه 23 خود بود و فاصله را کم کرد.

پس از آن به حملات خود ادامه داد تا هواداران بارسلونا را به وجد آورد. اوبامیانگ یکی از بهترین موقعیت ها را در دقیقه 28 از دست داد. ضربه سر بی دقت بازیکنی که صاحب موقعیت طلایی شد در محوطه دروازه به بیرون رفت. بارسا در ادامه بازی زیبا و تهاجمی در نهایت پاسخ داد و بارسا قبل از سوت پایان گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه 45 آلبا در جناح چپ با پاس خود او را به محوطه جریمه فرستاد. پاس به پیکه پس از ضربه زدن به بازیکن داده شد. مدافع باتجربه بارسا پس از تسلط بر توپ بلافاصله با پای چپ شوت زد و این ضربه دور از دست الکس مرت سومین گل میهمان بود. (4-2) در مجموع

تیم میزبان برای جبران شکست چاره ای جز شروع نیمه دوم هجومی نداشت. با این حال بارسا آماده شروع بازی بود و در همان دقایق ابتدایی توانست نقشه گلزنی حریف خود را خنثی کند. شاگردان ژاوی با کاهش فشار اول حریف، حملات خود را آرام آغاز کردند و در دقیقه 59 به گل چهارم رسیدند. ترائوره ​​با ارسالی گسترده توپ را در محوطه جریمه قرار داد، دی یانگ قدرتمندانه از روی توپ پرید و اوبامیانگ با ضربه سر گل چهارم را به ثمر رساند. (5-2) در مجموع

با ادامه حملات بارسا پس از گل چهارم، بازیکنان ناپولی به کلی روحیه خود را از دست دادند. اینسینیه البته در دقیقه 66 این دیدار موفق شد برای دومین بار دروازه بارسلونا را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. دقایقی بعد اوسیمن در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا بار دیگر دروازه بارسا را ​​خالی کند اما ضربه او درست از بالای دروازه به بیرون رفت و با سه گل برتری را حفظ کرد.

حملات ناپولی با اینکه شدت زیادی نداشت تا آخرین لحظه ادامه داشت و در نهایت یکی از این حملات در دقیقه 87 تبدیل به گل شد. در نیمه دوم، پولتانو از داخل محوطه جریمه ارسالی گسترده را انجام داد و ترشتگان هیچ واکنشی نشان نداد و نتیجه را 4-2 (در مجموع 5-3) کرد. چند حمله بی نتیجه در دقایق باقی مانده آخرین تلاش ناپولی در این دیدار بود که نتیجه ای نداشت. بنابراین شاگردان ژاوی با انجام بازی شجاعانه به مرحله بعد راه یافتند و نتیجه بازی را با برد 5 بر 3 در مجموع جبران کردند.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما