نقشه ها و مشخصات جدید گوشی رله GT Neo3 – زومیت فاش شد

[ad_1]

اخیرا شایعات زیادی در مورد فیلم GT Neo3 منتشر شده است که مجموعه ای جالب از مشخصات و قابلیت های احتمالی این گوشی را در بر می گیرد. البته ممکن است برخی از این شایعات صحت نداشته باشند. به تازگی رندر رسمی دیگری از این گوشی منتشر شده است که جلو و پشت گوشی را به خوبی نشان می دهد.

این تصاویر با تصاویری که قبلاً از GT Neo3 به بیرون درز کرده بود مطابقت دارد. منتشر کننده این تصاویر فهرستی از مشخصات این گوشی را نیز اعلام کرده است; از جمله این موارد می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس، پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز و پنل رنگی 10 بیتی اشاره کرد.

به گفته GSM Arena، GT Neo3 احتمالاً دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه گانه خواهد بود. سیستم دوربین پشتی این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته شده که دوربین اصلی دستگاه از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می کند.

حال برای اولین بار اعلام شده است که این گوشی به دوربین سونی IMX766 و پردازنده مدیاتک 8100 Density مجهز می شود. این اطلاعات جدید احتمالا درست است. چرا که سوتی معروف چینی Digital Chat Station نیز به همین موضوع اشاره کرده است. با این حال، بر اساس اطلاعات منابع دیگر از جمله لیست TENAA، به نظر می رسد که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 888 قدرت می گیرد.

ایجاد رله GT Neo3

می توان گفت احتمالا دو نسخه از GT Neo3 با نام های RMX3560 و RMX3562 وجود خواهد داشت. گفته می شود مدل اول به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ فوق سریع 150 واتی مجهز خواهد شد، در حالی که مدل دوم به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 80 واتی مجهز خواهد شد.

با توجه به اینکه در منبع جدید به طور مشخص به باتری 5000 میلی آمپری اشاره شده است، می توان انتظار داشت که این خبر مربوط به مدل RMX3562 باشد. نسخه ای که از تراشه 8100 Dimensity استفاده می کند. بنابراین، مدل RMX3560 احتمالا با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ 150 واتی و تراشه اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد.

ایجاد رله GT Neo3

مقالات مرتبط:

گمانه زنی ها در مورد فیلم GT Neo3 همچنان زیاد است. زیرا یکی از شایعات اخیر به فناوری شارژ رله 200 واتی اشاره می کند. این یک فناوری جدید است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و نمی دانیم که آیا این شرکت از آن در GT Neo3 استفاده خواهد کرد یا خیر.

رایلی وعده معرفی سریعترین فناوری شارژ گوشی هوشمند جهان را داد. این یک فناوری هیجان انگیز است که انتظار داریم در MWC در 28 فوریه (9 مارس 1400) امسال رونمایی شود. همچنین بسیاری از علاقه مندان به سینما منتظر هستند تا این شرکت از نسخه جهانی GT2 در MWC بارسلون رونمایی کند. اما زمان زیادی از شروع کنگره جهانی موبایل نمی گذرد. به همین منظور به زودی اطلاعات کامل و دقیق محصولات جدید فیلم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما