ورزش 0 – 5 شهرها; لوگوی تیم پپ :: ورزش سه

[ad_1]

وظیفه صعود تعیین شد.

منچسترسیتی در نیمه اول با نتیجه 5-5 مقابل اسپورتینگ لیسبون به برتری رسید.

کد خبر: 1810844 –
27 آوریل 1400 سپتامبر 01:19 –
1,763 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی دور هشتم این فصل لیگ قهرمانان اروپا را همانند مرحله گروهی در شبی روشن و رویایی آغاز کرد و با نتیجه 0-5 در خانه اسپورتینگ لیسبون به پیروزی رسید و به جمع 8 تیم برتر صعود کرد. تیم ها تقریبا ثبت نام می کنند.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و اولین گل خود را در دقیقه هفتم به ثمر رساند. ضربه فیل فودن توسط آدان مهار شد و در ریباند، مرکز کوین دی بروین، ریاض محرز را مقابل دروازه فرستاد و از سیتی اسپورتینگ عبور کرد.

حملات سیتی ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. با تقصیر مدافعان اسپورتینگ، برناردو سیلوا در محوطه موقعیت گرفت و با ضربه مهار نشدنی فرماندار توانست گل دوم سیتیزن ها را به زیبایی به ثمر برساند.

در دقیقه 26 و در دو صحنه متوالی پورو و سارابیا فرصت خوبی برای کم کردن فاصله و زدن گل اول اسپورتینگ داشتند اما در هر دو نوبت ادرسون پاسخ خوبی داد و توپ را پس گرفت.

با این حال سیتی در دقیقه 32 گل سوم را نیز به ثمر رساند. ریاض محرز از سمت راست با یک پاس دقیق وارد دروازه اسپورتینگ شد و فیل فودن به راحتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

اما حملات سیتیزن ها محقق نشد و این تیم در اواخر نیمه اول گل چهارم خود را به ثمر رساند. پس از پاس سمت راست رحیم استرلینگ، برناردو سیلوا به سمت زمین شوت زد و پس از برخورد توپ به مدافع اسپورتینگ، توپ به درون دروازه رفت و سیتی در نیمه اول با نتیجه 4-0 پیش افتاد.

در نیمه دوم اما شرایط تفاوت چندانی نداشت و سیتی خیلی زود دوباره توسط برناردو سیلوا به گل رسید اما بعداً توسط VAR مردود شد.

با این حال سیتی در دقیقه 58 گل پنجم را نیز به ثمر رساند. پاس برناردو سیلوا از پشت محوطه جریمه اسپورتینگ به رحیم استرلینگ رسید و ستاره انگلیسی موفق شد با ضربه فنی و دقیق دروازه اسپورتینگ را باز کند.

دقایقی بعد ریاض محرز به اشتباه وارد دروازه اسپورتینگ شد اما این اتفاق رخ نداد و توپ روی سقف دروازه حریف نشست. سیتی که از برتری خود مطمئن بود، مسابقه را به خوبی انجام داد و در نهایت با همان پنج گل اسپورتینگ را شکست داد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما