نقش جدید لیونل مسی; پیام عاشقانه به امباپه! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812023 |
03 اسفند 1400 18:45 |
7,176 بازدید |

0
نظرات

من خوشحالم با شما هستم؛

لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در مورد اهداف موفقیت آمیز بزرگ این تیم در اروپا صحبت کرد و البته به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت.

به استثنای یکی دو مورد، پاری سن ژرمن قدرت بلامنازع لیگ فرانسه در سال های اخیر بوده است و اغلب با اقتدار عناوین را به دست آورده است. اما با کمک ستاره 34 ساله تابستان گذشته با لیونل مسی برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا به توافق رسیدند.

حالا لیونل مسی در مصاحبه ای مدعی شده که باشگاه در مسیر پیشرفت قرار دارد و نیازی به حسادت به تیم های دیگر نیست. همچنین در روزهای پر استرس حضور کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن یا انتقال او به رئال مادرید، لیونل مسی به تمجید از او پرداخت و بازی با ستاره فرانسوی را لذت بخش دانست.

لیونل مسی می گوید: “پاری سن ژرمن باشگاهی است که در 10-11 سال گذشته رشد کرده و پیشرفت کرده است. این تیم رشد زیادی داشته است و جاه طلبی و تمایل زیادی برای ادامه حرکت در پاری سن ژرمن وجود دارد. همچنین وجود دارد.” فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد.من فکر می کنم پاری سن ژرمن سن ژرمن یکی از بزرگترین باشگاه های جهان امروز است و به رشد و رشد خود ادامه خواهد داد.

فکر می کنم دلیلی برای حسادت به باشگاه های بزرگ و تاریخی اروپا امروز وجود ندارد. فکر می کنم تیمی داریم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش می کند و بسیار جاه طلب هستیم و می خواهیم در این تورنمنت موفق باشیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پیچیده است و ما هیجان زده هستیم، اما باید آرامش خود را حفظ کنیم. همچنین باید توجه داشت که بهترین ها همیشه موفق نیستند.

با کیلیان امباپه بازی می کنی؟ در داخل و خارج از زمین او را به خوبی نمی شناختم. اما کم کم با هم خیلی بهتر آشنا شدیم و مخصوصاً اخیراً یاد گرفتیم که همدیگر را خوب در دنیا پیدا کنیم.

حضور در زمین با بهترین بازیکنان جهان بسیار خوب و لذت بخش است. من این شانس را داشته ام که برای مدت طولانی در بارسلونا با بازیکنان بزرگ بازی کنم و همیشه هم تیمی های باکیفیتی داشته ام. اکنون این شانس را دارم که در پاریس همین وضعیت را تجربه کنم. بنابراین من خوشحالم و نمی توانم منتظر ادامه این روند باشم.”

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما