هدست واقعیت افزوده اپل از میم ها در فیس بوک پشتیبانی می کند | دیجیاتو

[ad_1]

به گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ میموجی ها و عملکرد SharePlay احتمالا ویژگی های اصلی هدست واقعیت یکپارچه اپل آنها از سرویس FaceTime استفاده خواهند کرد.

گورمن با ارائه اطلاعات دقیق در مورد برنامه‌های آینده اپل تا به امروز، قبلاً گفته بود که هدست‌های واقعیت مجازی/افزوده مبتنی بر کوپرتینو بر روی بازی، محتوای رسانه‌ای و ارتباطات تمرکز خواهند کرد. این دستگاه از سیستم عامل «ROS” یا “سیستم عامل واقعیتاز رمز داخلی “Oak” استفاده می کند.

اکنون، در آخرین گزارش خود در مورد realityOS، همان منبع در دو فناوری کنونی کوپرتینویی رشد می کند: Memoirs و SharePlay.

تجربه FaceTime در هدست واقعیت افزوده اپل

به گفته گورمن، کاربران در دنیای مجازی اپل به جای چهره واقعی خود، نسخه سه بعدی آن ها، همان میم ها را خواهند دید:

من نسخه واقعیت مجازی FaceTime را تصور می کنم که در آن می توانید در یک اتاق کنفرانس با افراد زیادی باشید. در این اتاق به جای دیدن چهره واقعی آن ها، نسخه های سه بعدی (مموجی) آن ها را خواهید دید. این هدست می تواند فورا حالات چهره افراد را تشخیص دهد و تجربه ای در دنیای واقعی ارائه دهد. همچنین، من سعی خواهم کرد بیشترین بهره را از SharePlay در realityOS ببرم و افرادی که از هدست های اپل استفاده می کنند می توانند تجربیات موسیقی، فیلم و بازی خود را به اشتراک بگذارند.

هدست واقعیت یکپارچه اپل

طبق شایعات، اپل سال 2017 RealityOS در حال توسعه این سیستم عامل است، اما چند روز پیش وجود چنین سیستم عاملی با ارجاع به لوگوی اپ استور و کد منبع باز اپل به طور غیر رسمی تایید شد.

اپل Waves را با iOS 12 و SharePlay در سال 2018 معرفی کرد iOS 15.1 می تواند توسط کاربران استفاده شود. به گفته برخی از تحلیلگران، فناوری هایی مانند صدای فراگیر که می تواند حرکات سر را ردیابی کند، جهت گیری واقعیت افزوده در Apple Maps و ARKit که کوپرتینویی ها در سال های اخیر به محصولات خود معرفی کرده است، در واقع برای هدست واقعیت افزوده این شرکت طراحی شده اند. این محصول بخشی از تجربیات خود را در اختیار کاربران خود قرار داد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما