نمایشگر اپل استودیو به راحتی می تواند 2500 دلار قیمت داشته باشد – Zomit

[ad_1]

اپل استودیو صفحه نمایش جدید را با قیمت 1599 دلار عرضه می کند. با این حال، برخی از گزینه های موجود می توانند قیمت را افزایش دهند. ممکن است بسته به استفاده خود نیاز به خرید و استفاده از گزینه های بیشتری داشته باشید که باعث افزایش قیمت می شود.

طبق گفته اپل اینسایدر، صفحه نمایش 27 اینچی 5K در رویداد 8 مارس اپل یکی جدید را کشف کنید و آن را با وضوح کمتر و قیمت ارزان‌تر جایگزین کنید Pro Display XDR معرفی شد. مانیتور جدید همچنین دارای پایه است. این به این معنی است که اپل ممکن است به انتقاد از گزینه های گران قیمت Pro Display XDR خود پاسخ داده باشد. نکته مهم این است که اپل استودیو با آداپتور VESA مشاهده می شود. یا یک پایه قابل تنظیم ارائه شده است. در نتیجه، خریداران باید هر بار یکی را انتخاب کنند.

گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید هم برای پایه و هم برای خود نمایشگر آن را بررسی کنید. شما باید این کار را با توجه به موضع کلی خود، به ویژه محیطی که در آن کار خواهید کرد، انجام دهید.

ویرایش عکس با مانیتور Apple Display Studio

برای مثال، اگر در یک اتاق ویرایش ویدیوی تاریک هستید، گزینه‌های مختلف ممکن است تفاوت زیادی ایجاد نکنند. با این حال، این دستگاه تابش صفحه نمایش بیشتری در محل کار با نورهای روشن و اتاق های باز خواهد داشت. اپل راه حلی اندیشیده است و می توانید صفحه نمایش اپل استودیو را با نانو فایبرگلاس این شرکت خریداری کنید. این کار باعث می شود تا میزان روشنایی صفحه به شدت کاهش یابد و قیمت آن به 1899 دلار برسد.

گزینه های دیگر عمدتاً روی پایه تمرکز دارند. طبقات استاندارد ممکن است برای شما مناسب نباشند، بنابراین به دنبال گزینه هایی باشید که بتوانید ارتفاع را تنظیم کنید. در این مورد، اپل به شما فکر می کند. دلیل آن این است که یک “پایه قابل تنظیم برای شیب و ارتفاع” طراحی کرده است تا دستگاه را بتوان به صورت یکپارچه تنظیم کرد. با انتخاب چنین گزینه ای قیمت Apple Studio Display به 1999 دلار خواهد رسید. بنابراین، اگر محل کار شما به شدت روشن است و میزها کوتاه هستند، باید علاوه بر خود صفحه نمایش، این گزینه ها را نیز خریداری کنید. هزینه کل تا کنون 2299 دلار است.

سیم ها را فراموش نکنید

مانیتور جدید اپل دارای Apple Thunderbolt در جعبه است، کابلی که برای اکثر کاربران کافی است. با این حال، رعد و برق طول ارائه کمی بیش از سه فوت است. در نتیجه، برخی از افراد ممکن است به این نتیجه برسند که باید کابل طولانی‌تری را به دستگاه خود وصل کنند.

مقاله مرتبط:

برای سهولت کار برای استودیوها و کاربرانی که توقف آنها به کابل طولانی تری نیاز دارد، اپل کابل جدید 1.8 متری Thunderbolt 4 Pro را با قیمت 129 دلار ارائه می کند. این شرکت نسخه جدید 3 متری را با قیمت 159 دلار ارائه می دهد. البته می توانید به جای تاندربولت 1.8 متری از بلکین تاندربولت 3 استفاده کنید. این 69 را بخردلار 99 دلار است.

در نتیجه، هزینه 2458 دلاری برای داشتن یک صفحه نمایش اپل استودیو با صفحه نمایشی با بافت نانو و پایه ای که می تواند برای شیب و ارتفاع تنظیم شود، علاوه بر کابل 3 فوتی اپل که هنوز در دسترس نیست، هزینه دارد. 500 دلار بیشتر از Mac Studio اصلی است. البته، این قیمت فرض می کند که سیستم شما به یک صفحه نمایش 27 اینچی نیاز دارد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما