نهنگ های تبهکار بیش از 25 میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال ذخیره کرده اند

[ad_1]

آمار وب سایت «تحلیل زنجیره ای»بیشتر نشان می دهد 4000 آدرس مربوط به فعالیت های مجرمانه در صنعت رمزگذاریدارایی بیش از 25 میلیارد دلار ارز دیجیتال هولد کرداند. در واقع، نهنگ های معیوب 3.7 درصد از کل را تشکیل می دهند. نهنگ رمزارز فرم.

این فعالیت های مجرمانه شامل پولشویی، قاچاق مواد مخدر و حتی تروریسم است. داده های آماری نشان می دهد که اکثر کیف پول های مربوطه با دارایی های سرقت شده پر شده است. در سال 2021 هکرها حدود 8 میلیارد دلار از کاربران بی تجربه به سرقت رفت. این مشکلات دولت ها را بر آن داشته تا به این فعالیت های مجرمانه واکنش نشان دهند و قانون گذاری در این زمینه را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

داده های وب سایت ChainAnalysis نشان می دهد: خدمات درآمد داخلی ایالات متحده به نام شما IRS او در سال 2021 موفق شد 3.5 میلیارد دلار ارز دیجیتال دزدیده شده را بازیابی کند.

نهنگ های جنایت رمزارز

تا پایان سال 2021، داده های این وب سایت نهنگ های جنایتکار حدود 11 میلیارد دلار ارز دیجیتال هودل، تقریبا چهار برابر بیشتر از سال قبل. نهنگ‌های کریپتو اغلب بیش از ۱ میلیون دلار ارزهای دیجیتال را در کیف پول خود ذخیره می‌کنند. اما بر اساس گزارش Chainalysis، درصد قابل توجهی از این نهنگ ها به نظر می رسد ارز دیجیتال خود را از منابع غیرقانونی به دست آورده اند.

نهنگ

نمودار ارائه شده توسط این وب سایت تصویر خوبی از دارایی های دزدیده شده توسط این نهنگ ها را نشان می دهد. این طرح برای مجرمان است پایان سال 2021 آنها حدود 11 میلیارد دلار رمز عبور دارند که در پایان سال 2020 فقط 3 میلیارد دلار بود. دارایی های دارک نت حدود 448 میلیون دلار، کلاهبرداری ها 192 میلیون دلار، فروشگاه های کلاهبرداری حدود 66 میلیون دلار و باج افزارها 30 میلیون دلار ارزش دارند.

وب سایت Chainalysis نیز تایید می کند که روسیه در صدر فهرست نهنگ های گناهکار قرار دارد. این شرکت همچنین در مسکو و سن پترزبورگ فعالیت می کند. او می افزاید که پترزبورگ بخشی جدایی ناپذیر از مطالعات و مراکز مهم نهنگ های جنایتکار است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما