نوآوری بیهوده؛ خریداران خودروهای دست دوم به سیستم های امنیتی اهمیتی نمی دهند

[ad_1]

تحقیقات اخیر IIHS نشان می دهد که: خریداران مدل های دست دوم اطلاعات کمی از سیستم های امنیتی فعال آنها ماشین خود را ندارند. این نشان می دهد که سیستم های پیشرفته که گاهی ضروری و گران هستند به مرور زمان غیر قابل استفاده می شوند. نکته جالب دیگر در مورد این تحقیق کشف حقایق جالب در مورد سطح تحصیلات مشتریان خودروهای دست دوم است.

ماشین دست دوم

تحقیقات IIHS حذف شد 750 مالک خودرو کامل. از این تعداد 402 نفر خودروی خود را در زمانی که صفر کیلومتر بود خریدند. 362 نفر خودروی خود را از بازار مدل های دست دوم خریداری کردند. این تحقیق بر اساس مدل های دست دوم مشتریان انجام شده است. مقداری اطلاعات اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های پشتیبانی پیشرفته خودرو. این دسته احتمالاً به نحوه عملکرد این سیستم ها نیز مرتبط است. به اندازه کافی آشنا نیست و کمتر به آنها اعتماد می کنند.

این عوامل با میزان استفاده از سیستم های پیشرفته همراه هستند. کمتر بودندر حالی که این سیستم ها برای کاهش تصادفات طراحی شده اند! به عبارت دیگر میزان مداخله این سیستم ها در کاهش تصادفات به تدریج در حال کاهش است.

ماشین دست دوم

احتمالاً خواهید پرسید که چرا خریداران خودروهای دست دوم کمتر از سیستم های ایمنی کمکی استفاده می کنند. در پاسخ، با توجه به یافته های IIHS این تحصیلات و سطح علاقه در مورد است. فروشنده هنگام خرید از نمایشگاهی که در آن مدل های متنوعی از برندهای مختلف وجود دارد، یا اطلاعات کافی در مورد همه مدل ها ندارد و یا آنها را در اختیار خریدار قرار نمی دهد. همچنین در بازار خودروهای دست دوم، مشتریان بیشتری به دنبال یکی از آن ها می گردند معامله خوب تا یک وسیله نقلیه با امکانات مناسب. سپس آنها مانند خریداران خودروهای جدید تمام جزئیات و سیستم ها را بررسی نمی کنند.

ماشین دست دوم

نکته قابل تامل این است که این موارد در نهایت می تواند جان انسان ها را نجات دهد. به خطر انداختن. طبق آمار IIHS ترمز اضطراری خودکار تصادفات خودرو را تا 50 درصد کاهش می دهد. در حالی که این عدد برای سیستم هشدار خروج از خط 11 درصد اعلام شده بود، سیستم مانیتورینگ نقاط کور تصادفات را 14 درصد کاهش داد. اگر خریداران خودروهای دست دوم در مورد این سیستم‌ها بی‌اهمیت هستند یا نمی‌دانند چگونه از آنها استفاده کنند، همه اینها برای اعداد بالا است. بی مفهوم بودن.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.