کالیفرنیا می خواهد بیت کوین را به عنوان ارز رسمی بپذیرد | دیجیاتو

[ad_1]

دنیس پورتر، متخصص بیت کوین و ایان سی کالدرون، یک استراتژیست آمریکایی، لایحه ای را پیشنهاد کرد که بیت کوین را می سازد: واحد پول رسمی کالیفرنیا به عنوان روش پرداخت پذیرفته شده است.

بیت کوین برای مشاوران سیاسی و مالی کالیفرنیا مهم است و کالیفرنیا می خواهد آن را به ارز رسمی تبدیل کند. در این زمینه، قوانینی برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در حال آماده سازی است.

دنیس پورتر و ایان سی کالدرون معتقدند که یکی از شجاعانه ترین کارهایی که یک دولت می تواند انجام دهد این است که تصمیم بگیرد بیت کوین را به عنوان یک ارز رسمی قانونی کند. مدت زمان السالوادور با پذیرش بیت کوین، تجارت بین‌الملل، رتبه‌بندی مالی، بانکداری و سایر حوزه‌های اقتصادی ریسک بزرگی را متحمل شدند و بسیاری منتظرند تا نتیجه چنین تصمیمی را ببینند. علیرغم انتقادهای شدید، السالوادور در تصمیم خود ثابت قدم ماند.

کالیفرنیا

پذیرش بیت کوین در کشورهای مختلف

بعد از آخرین تلاش آریزونا و جزیره اقیانوس آرام تونگا برای پذیرش بیت کوین، صورتحساب کالیفرنیا این پتانسیل را دارد که رقابت بازار را مختل کند. اگر این لایحه تصویب شود، بیت کوین در کالیفرنیا ارز قانونی شناسایی شده.

السالوادور معادل کالیفرنیا نیست. کالیفرنیا حدود 12 برابر بیشتر از السالوادور تولید ناخالص داخلی دارد و در واقع بزرگترین تولید کننده در ایالات متحده است، با تولید ناخالص داخلی ایالتی 3 تریلیون دلار. پیش بینی می شود آلمان، چهارمین اقتصاد بزرگ جهان، تولید ناخالص داخلی 4.22 تریلیون دلاری داشته باشد. سال 2022 دارند.

بیت کوین از ژوئن 2021 ژاپن، ایالات متحده آمریکا، بریتانیای کبیر و بیشتر کشورهای توسعه یافته دیگر قانونی بودند. لازم به ذکر است که چین بیت کوین را ممنوع نکرده است اما استفاده از بیت کوین را به شدت محدود کرده و بازار را تحت تأثیر قرار داده است. از سوی دیگر هندوستان همچنین بانک‌ها را از معامله با بیت‌کوین منع کرد و باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد وضعیت قانونی ارزهای دیجیتال شد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما