هوفنهایم 1-1 بایرن؛ از همه این فرصت ها محافظت کنید – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815032 |
31 اسفند 1400 19:56 |
1,378 نتیجه |

0
نظرات

بایرن مونیخ در دیداری که موقعیت های زیادی برای هوفنهایم ایجاد کرد به تساوی 1-1 رسید.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ رهبر رقابت های بوندس لیگا امروز در چارچوب هفته بیست و ششم این رقابت ها میهمان هوفنهایم بود. این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

هوفنهایم شروع بهتری داشت و آندره کراماریچ در دو مرحله در دقیقه 5 می توانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند اما این بازیکن به طرز عجیبی این فرصت را از دست داد. در دیداری تک به تک، ضربه اول را مانوئل نویر دریافت کرد و توپ دوم به مدافعان برخورد کرد و به کرنر رفت.

بایرن مونیخ می توانست در دقیقه 10 گل پیروزی را به ثمر برساند، اما واکنش خوبی از سوی دروازه بان هوفنهایم به ضربه فرماندار سرژ گنابری انجام شد. ‌

پاس سرژ گنابری می توانست در دقیقه 13 با مدافع هوفنهایم همراه شود اما توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت.

بر خلاف جریان بازی، هوفنهایم در دقیقه 32 گل اول را به ثمر رساند. پاس دیوید راوم با ضربه پایانی کریستوف بامگارتنر همراه شد و نتیجه یک بر صفر شد.

با نزدیک شدن به لحظات پایانی بازی، بایرن مونیخ موفق شد در دقیقه سوم وقت اضافه بازی را به تساوی بکشاند. پاس جاشوا کیمیش با ضربه پایانی روبرت لواندوفسکی همراه شد و نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

بایرن مونیخ در نیمه دوم شروعی تهاجمی داشت و می توانست از همان ابتدا توسط لروی سانه هدایت شود، اما ضربه آهسته این بازیکن تنها در بازی تک به تک مقابل هوفنهایم به پایان رسید.

لروی سانه همچنان می توانست در دقیقه 60 برای بایرن مونیخ گلزنی کند اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده باومن همراه شد و بازی در همان تساوی ادامه یافت.

در دقیقه 68 موقعیت دیگری را از سرژ گنابری دیدیم. این بازیکن در بازی تک به تک با گل هوفنهایم به توپ ضربه زد.

بایرن مونیخ در دقیقه 72 یک موقعیت باورنکردنی را از دست داد. ضربه توماس مولر که قبلا در آستانه ورود به دروازه بود با برخورد به خط دفاعی هوفنهایم توسط دروازه بان مهار شد. در این بین مولر و دیگر بازیکنان بایرن مونیخ معتقد بودند که اشتباه هند رخ داده و داور باید پنالتی می گرفت.

در ادامه بازی وقتی بایرن مونیخ دروازه را بست و نتوانست گل پیروزی را پیدا کند، شاگردان یولیان ناگلزمان دو امتیاز حساس دیگر را از دست دادند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما