با Replay – Zomit به دستورات اینستاگرام به صورت دسته‌ای پاسخ دهید

[ad_1]

اما از آنجایی که اینستاگرام ابزار خوبی برای طبقه بندی و مدیریت مستقیم خیر، پاسخ دادن به صدها پیام دایرکت توسط چند نفر کار سختی است، در نتیجه هر روز یک سری پیام مستقیم بدون پاسخ یا مشتری فراموش می کند که مستقیماً درخواست خود را پیگیری کند.

Replay سرویسی است که به فروشگاه‌های اینستاگرام کمک می‌کند بدون نیاز به دادن نام کاربری و رمز عبور صفحه به ادمین‌ها، به ایمیل‌های مستقیم چند نفره و معمولی پاسخ دهند.

مدیریت دسته بندی

باز هم، همه دایرکتوری ها در یک صف قرار دارند، هر مدیر می تواند یک دایرکتوری را برای خروج از صف ادمین های دیگر انتخاب کند و سپس پاسخ دهد، و وقتی چت تمام شد، مدیر می تواند وقتی مشتری برگشته است، چت را پایان دهد. در صورت ارسال پیام مستقیم، چت دوباره در صف قرار می گیرد تا مدیر دیگری پاسخ دهد.

اگر چت توسط چندین ادمین پاسخ داده شود، پخش مجدد نشان می دهد که هر پیام توسط کدام مدیر ارسال شده است.

دوباره پخشش کن

سوالات متداول

شما می توانید سوالاتی را که اکثر مشتریان در چت می پرسند به همراه پاسخ های آنها دوباره تعریف کنید، این سوالات را در ابتدای چت به مشتری نشان می دهد تا سرعت پاسخگویی مجدد افزایش یابد.

نظرسنجی مستقیم

Replay می تواند در پایان هر چت یک نظرسنجی برای مشتری ارسال کند و از رضایت او از نحوه پاسخگویی مدیر مطلع شود. می توانید سطح رضایت مشتری هر مدیر را دوباره مشاهده کنید.

دوباره پخشش کن

مدیریت دسته بندی

مدیران می توانند یک برچسب به هر ارجاع اضافه کنند و لیستی از چت ها را با یک برچسب خاص در هر زمان مشاهده کنند. با این روش سفارشات، واریز و …. شما می توانید دستورالعمل ها را تعریف کنید و آنها را از دیگران متمایز کنید.

نظرات را مدیریت کنید

در پخش مجدد تمامی نظرات مانند نظرات مستقیم در ردیف قرار می گیرند تا به صورت متوالی توسط ادمین ها پاسخ داده شود. هر مدیری می تواند هم به نظر مشتری پاسخ دهد و هم مستقیماً برای او ارسال کند.

اگر صدها نفر در زیر یک پست یک سوال خاص مانند قیمت بپرسند، شما بلاک نخواهید شد زیرا پاسخ های تکراری زیادی به نظرات ارسال می کنید و می توانید بدون هیچ مشکلی به همه آنها پاسخ دهید.

Replay برای چه کسانی مناسب است؟

صفحات فروشگاه

فروشگاه‌های اینستاگرام معمولاً بیش از یک ادمین دارند که مستقیماً پاسخ می‌دهند. با Replay، دیگر نیازی به دادن نام کاربری و رمز عبور صفحه به مدیران ندارید.

از آنجایی که مشخص است چه کسی به هر چت پاسخ می دهد، می توانید پاسخ هر مدیر را بهتر پیگیری کنید.

شما می توانید به تمام نظرات حتی نظرات مشتریان در پست های بسیار قدیمی پاسخ دهید و هیچ دایرکت یا نظری فراموش نخواهد شد.

صفحات محبوب

صفحات مربوط به برندها و شرکت های بزرگ اغلب با شکایات، درخواست ها و پیشنهادات مشتریان در نظرات یا مستقیماً مواجه می شوند.

این صفحات می توانند به تمام چت ها و نظرات با پاسخ به عنوان یک تیم پاسخ دهند.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ

آژانس های دیجیتال مارکتینگ اغلب مسئول مدیریت چندین حساب هستند و ورود به اینستاگرام با چندین حساب از یک IP ثابت یک دردسر است.

این آژانس‌ها با پیوند ده‌ها صفحه اینستاگرام به یک اکانت ریپلی، می‌توانند با خیال راحت به نظرات و پیام‌های دایرکت خود پاسخ دهند بدون اینکه نام کاربری و رمز عبور صفحه را به کارمندان خود بدهند!

از پخش مجدد با تخفیف استفاده کنید

Replay ابزاری ساده برای پاسخگویی بهتر و سریعتر به دستورات و نظرات اینستاگرام با امکانات و قابلیت های بسیار بیشتر از آنچه در این مقاله توضیح دادیم می باشد.برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مراجعه کنید. دوباره پخشش کن مراجعه کنید و همچنین می توانید با خرید اشتراک پخش مجدد با کد تخفیف سالامی تا پایان اسفند چهل درصد (40%) تخفیف دریافت کنید.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما