چگونه NFT رایگان بسازیم؟ – زومیت

[ad_1]

همچنین ممکن است از خود بپرسید که چگونه نقاشی های صوتی یا تصویری خود را به فرمت NFT تبدیل کرده و در فروشگاه های معروف NFT بفروشید. در این مقاله نحوه ایجاد NFT در فروشگاه OpenSea را دقیقا به شما آموزش می دهیم. طبق گزارش وب سایت دیپ رادار، این فروشگاه در بین فروشگاه های NFT رتبه اول را دارد.

قبل از شروع آموزش ذکر چند نکته ضروری است:

1. چندین فروشگاه NFT و بلاک چین وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله، ما بر روی استفاده از Open C Store و Polygon China Block (MATIC) تمرکز می کنیم. در OpenC، اتریوم و NFT را می توان در بلاک چین جاسازی کرد. اما پالیگان به این دلیل انتخاب شد که نصب NFT در این شبکه نیازی به پرداخت هزینه شبکه ندارد. توجه داشته باشید که ساخت NFT در شبکه اتریوم با توجه به هزینه شبکه هزینه زیادی خواهد داشت.

۲. یکی از جنبه های مهم فروش آثار NFT در فروشگاه OpenC این است که کار شما پس از انجام NFT فهرست می شود. اما فروش چیزها به قدرت بازاریابی شما و استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آن بستگی دارد.

اتصال کیف پول Metamsk به Open C.

ابتدا به وب سایت OpenC رفته و روی دکمه Create کلیک کنید تا افکت NFT ایجاد شود.

وب سایت C را برای تولید NFT باز class=

در این مرحله کیف پول متمسک را از بین کیف پول هایی که قابلیت اتصال به Open C را دارند انتخاب کنید. در مقاله کیف پول متامسک؛ آموزش نصب و استفاده نحوه ساخت کیف پول متامسک را توضیح دادیم.

انتخاب کیف پول در Open class=

اتصال کیف پول Metamsk را با وب سایت OpenC از صفحه باز شده تأیید کنید. فقط به وب‌سایت‌هایی که به آنها اعتماد دارید اجازه دهید به والت متصل شوند و حتماً از کلمات بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پیوند کیف پول Metamsk را تأیید کنید

سپس درخواست را امضا کنید:امضای کیف پول Metamsk

جمع آوری مصنوعات در Open C.

NFT های داخلی به مجموعه هایی تقسیم می شوند. این کارها را سازماندهی می کند و به NFT های مربوطه اجازه می دهد در فروشگاه بهتر دیده شوند. برای ایجاد یک مجموعه جدید، روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. Account و سپس My Collections را انتخاب کنید. در صفحه باز شده روی ایجاد مجموعه کلیک کنید:

NFT رایگان در Open C2 ایجاد class=

آرم، تصویر فهرست و بنر مجموعه خود را مطابق شکل انتخاب کنید:

ساخت مجموعه در class=

برای دسته بندی و نمایش بهتر مجموعه خود، نام مجموعه، نشانی اینترنتی یا سایر اطلاعات مانند خالق و آدرس شبکه اجتماعی مرتبط با کار، توضیحات مجموعه و دسته بندی مناسب را انتخاب کنید.

تنظیمات مجموعه در class=

سپس هزینه درصد را تنظیم کنید. این کمیسیون در تمام فروش های بعدی اثر به نویسنده پرداخت می شود. این بدان معناست که با هر بار فروش مجدد کسب و کار، درصدی از کل فروش برای فروش های بعدی به حساب شما واریز می شود که معمولاً بین 2.5 تا 10 درصد است.

سپس در قسمت آدرس پرداخت، آدرس کیف پولی را که می خواهید واریز شما انجام شود وارد کنید.

تنظیمات دیگر در OpenC

در کادر بعدی، شبکه ای را که می خواهید NFT را به آن کپی کنید، انتخاب کنید. برای ایجاد یک افکت رایگان، مش Polygon را انتخاب کنید و رمزی را که می‌خواهید از طریق آن پرداخت به حساب شما واریز شود، از بین سکه‌های موجود انتخاب کنید.

انتخاب پالیگان در Open class=

پس از تکمیل کادرهای بالا، روی Create کلیک کنید تا مجموعه ایجاد شود.

NFT رایگان در OpenC ایجاد کنید

اکنون که اولین مجموعه خود را در فروشگاه OpenC ایجاد کردید، به مجموعه ایجاد شده بروید و روی Add item کلیک کنید تا یک NFT جدید در آن مجموعه ایجاد شود.

NFT رایگان در OpenC ایجاد class=

همانطور که در تصویر بالا می بینید، NFT شما می تواند حداکثر 100 مگابایت در فرمت های صوتی و تصویری JPG، PNG، GIF، SVG، MP4، WEBM، MP3، WAV، OGG، GLB، GLTF داشته باشد. در این تصویر از متن “NFT چیست” در زومیت استفاده کرده ایم. تصویر را انتخاب کنید و عنوان، توضیحات و پیوندهای اثر هنری را وارد کنید.

در همان صفحه، تعداد آثار منتشر شده از این اثر را انتخاب می کنیم، هر چه NFT های منتشر شده از اثر کمتر باشد، ارزش آن NFT بیشتر می شود. سپس از قسمت Blockchain Paligan را انتخاب کنید. سپس روی Create کلیک کنید تا NFT ایجاد شود. همانطور که در تصویر زیر می بینید، NFT ما در OpenC ساخته شده است:

NFT در OpenC ساخته شده است

فروش NFT در Open C.

برای فهرست کردن NFT و فروش آن در فروشگاه OpenC، به صفحه NFT خود بروید و روی Sell کلیک کنید. در صفحه باز شده قیمت و مدت تخفیف را انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه Complete listing کلیک کنید.

همانطور که می بینیم کارمزد فروشگاه Open C 2.5 درصد است و هزینه سازنده که در مراحل قبل وارد کردیم نشان داده شده است:

NFT را در OpenC فهرست کنیددر مرحله بعد روی Unlock کلیک کنید:

فروش NFT را فعال کنید

در نهایت، قرارداد بلاک چین را امضا کنید:

امضای فروش NFT در بلاک چین

NFT که ما ایجاد کردیم «از این پیوند است» قابل رویت:

NFT داخلی صفحه اصلی C را باز class=

کلمات اخر

در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه می توانید یک شبکه NFT رایگان در فروشگاه CC باز خود ایجاد کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، چندین فروشگاه وجود دارد که NFT را تولید و می فروشند. یکی از این فروشگاه ها راریبل است. در مقاله آموزش گام به گام NFT; راهنمای جامع راریبل فروشگاه کامل راریبل را معرفی کردیم. مزیت این فروشگاه، نسل رایگان NFT در اتریوم است. تنها کاری که باید هنگام فعال کردن NFT انجام دهید این است که گزینه پرداخت خریدار را فعال کنید.

مقاله مرتبط:

سایر فروشگاه های NFT در سایر بلاک چین ها عبارتند از SolanArt در بلاک چین Solana و NFT Bainance در بلاک چین. کدام فروشگاه های NFT را برای ساخت و فروش آثار هنری خود ترجیح می دهید؟

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.