واکنش غیرمنتظره ستاره پرتغالی; از رونالدو نمی شد انتظار داشت! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814100 |
16 مرداد 1400 شهریور 08:40 |
27,972 بازدید |

0
نظرات

آیا CR7 آزار دهنده است؟

سفر غیرمنتظره کریستیانو رونالدو به پرتغال باعث تعجب کادر فنی و بازیکنان یونایتد شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان کریستیانو رونالدو قرار بود در دربی حساس مقابل منچسترسیتی در خط حمله قرار بگیرند اما قبل از شروع بازی خبر مصدومیت این ستاره پرتغالی منتشر شد و حتی نام او در جدول قرار گرفت. قرمز در لیست 18 شیاطین گنجانده نشده است. جمعه شب برخی منابع مدعی شدند که کریستیانو رونالدو برخلاف همیشه برای شایعه سازی در مورد خود به خانه برنگشت و در نهایت مصدومیت او اجازه نداد در دیدار مقابل سیتی به میدان برود.

ادینسون کاوانی در این بازی از یونایتد غایب بود تا رالف رنگنیک در بخش تهاجمی با شرایط سختی روبرو شود. سرمربی آلمانی مدعی شد کاوانی سه روز خوب تمرین کرد اما در نهایت احساس خوبی از بازی کردن نداشت.

با این حال، اتلتیک در گزارشی گزارش داده است که رونالدو در این فصل بار دیگر از ناحیه لگن آسیب دیده و به این ترتیب جواز حضور در بازی منچسترسیتی را کسب نکرده است. اما با وجود این شرایط ستاره 37 ساله در روز بازی با هواپیمای شخصی به پرتغال رفت و ترجیح داد چند روزی را در دیار خود سپری کند.

با توجه به اهمیت دربی منچستر برای سرنوشت شیاطین سرخ در این فصل، این سفر غیرمنتظره در این زمان رختکن یونایتد را غافلگیر کرده است. البته حضور بازیکنان مصدوم در اردوی پیش از بازی این تیم الزامی نیست، اما ظاهراً هم تیمی های رونالدو فکر می کردند حضور او در ورزشگاه می تواند برای تقویت روحیه تیم مفید باشد و ستاره پرتغالی بعید بود که برنده شود. تیم فعلا تنها می رود. البته شاید شرایط آشفته یونایتد و انتقادات رالف رنگنیک در چند هفته اخیر دلیل تصمیم رونالدو قبل از دربی منچستر بود.

بازی بعدی شیاطین سرخ هفته آینده مقابل تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد و رونالدو ممکن است به دلیل گرمای هوا در پرتغال درمان خانگی را برای مصدومیت خود انتخاب کرده باشد. شکست سنگین مقابل سیتی، یونایتد را در رده پنجم قرار داده است و برتری تاتنهام در بازی‌های پشت سر هم می‌تواند اوضاع را برای تیم بدتر کند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما