ویدئوهای ویروسی از جنگ روسیه، اوکراین و روزیاتو

[ad_1]

نزدیک به یک هفته از جنگ روسیه و اوکراین می گذرد و درگیری اکنون به اوج خود رسیده است. هر روز واکنش های جدیدی به حمله روسیه به اوکراین منتشر می شود. از تحریم های مالی جدید علیه روسیه گرفته تا محرومیت تیم های ملی و باشگاهی از حضور در بازی های مختلف.

تصاویری از تانک ها و کاروان های روسی در شهرهای اوکراین و نحوه برخورد مردم اوکراین با آنها اغلب یکی پس از دیگری در فضای مجازی مشاهده می شود.

در یکی از این ویدئوها، ویدئویی را می بینیم که نستیا تایمن، اینفلوئنسر اوکراینی در صفحه شخصی اینستاگرام و توییتر خود منتشر کرده است که در آن نحوه سوزاندن و رانندگی یک تانک روسی که به نظر می رسد با پیشروی نیروهای روسی رها شده است را نشان می دهد.

روسیه و اوکراین

او به دنبال کنندگانش توصیه می کند که اگر در چنین شرایطی قرار گرفتند، ویدیو را ذخیره کنند و از آن استفاده کنند. برخی در فضای مجازی به خاطر این ویدئو از او انتقاد کردند اما گفتند که این ویدئو را به عنوان طنز ساخته است نه برای تحریک خشونت.

در یکی دیگر از ویدئوهای پرمخاطب، گروهی از اوکراینی ها را می بینیم که با دست خالی جلوی یک تانک روسی را می گیرند. هنگام جلوگیری از حرکت تانک، “متجاوز! تهاجمی!” فریاد می زنند قاتل!» سربازان روسی نیز به هوای آزاد آتش گشودند.

روسیه و اوکراین

در این ویدیو حداقل 30 اوکراینی خشمگین را می بینیم که جلوی کاروان شش خودروی روسیه را در شهر جنوبی ملیتوپل می گیرند و جلوی پیشروی آنها را می گیرند.

روسیه و اوکراین

در همین حین یک سرباز روسی از یکی از خودروها بیرون می آید و آنها را تهدید می کند و سپس با تفنگ بادی تیراندازی می کند. اما این هیچ تأثیری بر اراده این مردان و زنان شجاع اوکراینی ندارد.

در ویدئوی دیگری که در ایران مشاهده شده است، یک سرباز اوکراینی اهل کیف را در حال خواندن شعر فارسی می بینیم.

از دیگر ویدیوهای محبوب این روزها می توان به ویدیوهای خنده دار رقص نظامی اوکراینی اشاره کرد. پیش از این زمانی که این ویدئوها منتشر می شد، بسیاری تصور می کردند که او این کار را صرفا برای بدلکاری و شهرت انجام می دهد، اما بعداً مشخص شد که شایعاتی مبنی بر کشته شدن فردی به نام “الکس هوک” منتشر شده است. و حالا این فیلم ها را برای همسر و دختر کوچکش می فرستد تا از سلامتی خود اطمینان حاصل کند.

کار او توسط سایر سربازان اوکراینی تحسین شده است و او در حال حاضر ویدیوهایی از رقص و شادی خود را در اینترنت منتشر می کند.

بیشتر بخوانید:

آیا کارتون سیمپسون ها جنگ روسیه و اوکراین را پیش بینی می کرد؟ + ویدیو

ناتو چیست و نقش آن در حمله روسیه به اوکراین چیست؟

مقایسه قدرت نظامی روسیه و اوکراین در نیروهای زمینی و هوایی

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما