واکنش چلسی به تحریم های سنگین انگلیس علیه آبراموویچ – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814657 |
28 اسفند 1400 17:40 |
17,448 بازدید |

5
نظرات

دولت بریتانیا با مسدود کردن تمامی دارایی های چلسی که متعلق به روسیه در انگلیس بود، فروش باشگاه لندنی را مسدود کرد.

به گزارش “ورزش سه”، ساعاتی پیش اعلام شد که دولت انگلیس، مالک باشگاه چلسی روسیه، رومن آبراموویچ را در فهرست افراد تحت تحریم قرار داده و از این طریق عملاً فروش این مرد روس را متوقف کرده است. چلسی

آبراموویچ به دلیل روابطش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در لیست سیاه بریتانیا قرار گرفت و قصد داشت چلسی را قبل از تعلیق دارایی هایش بفروشد. او همچنین 3.3 میلیارد برای باشگاه پرداخت و دو مشتری دارد که هنوز نتوانسته اند او را جذب کنند.

از آنجایی که آبراموویچ توسط دولت بریتانیا تحریم شده و تمام دارایی هایش در بریتانیا از جمله چلسی را مصادره کرده است، علاوه بر سفر به انگلیس و انجام کارهای دیگری، ممکن است دیگر اصلا نتواند باشگاهی را که در اختیار دارد، بفروشد. تجارت نیز در این کشور ممنوع خواهد شد.

با این حال تحریم آبراموویچ تاثیری بر حضور چلسی در لیگ برتر انگلیس نخواهد داشت و این تیم اجازه ادامه رقابت در فوتبال انگلیس را خواهد داشت، البته هیچ بخشی از درآمد باشگاه نصیب آبراموویچ نمی شود.

آبراموویچ یکی از هفت فرد مرتبط با پوتین است که در فهرست تحریم های انگلیس در مورد جنگ روسیه با اوکراین قرار دارد. او در سال 2003 چلسی را خرید و این تیم را به یکی از نقاط قوت جزیره و فوتبال اروپا تبدیل کرد.

باشگاه چلسی در خصوص آخرین اتفاقات و تحریم ها بیانیه ای صادر کرد: «‌با توجه به مالکیت 100 درصدی آبراموویچ، چلسی مشمول تحریم های مشابه آقای آبراموویچ خواهد بود. با این حال، دولت بریتانیا مجوزی کلی اعطا کرده است که به چلسی اجازه می دهد تا فعالیت های خاصی را ادامه دهد.

امروز با تیم های مردان و زنان خود به ترتیب مقابل نوریچ و وستهام بازی خواهیم کرد و قصد داریم با دولت انگلیس برای صدور مجوز مذاکره کنیم.
این شامل مواردی است که به باشگاه اجازه می دهد تا زمانی که ممکن است به کار خود ادامه دهد. ما همچنان از دستورات دولت در مورد تأثیر این موارد بر بنیاد چلسی پیروی می کنیم زیرا این یک موضوع مهم در جامعه ما است.»

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما