وقتی مسی قانون ویژه زیدان را زیر پا می گذارد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813181 |
10 اسفند 1400 13:16 |
3,293 بازدید |

0
نظرات

برخی از هواداران پاری سن ژرمن معتقدند لیونل مسی ستاره آرژانتینی قانون ویژه تعویض پیراهن را زیر پا گذاشته است.

به گزارش “ورزش سه”، مسی برای تعویض پیراهن بعد از پایان هر مسابقه قوانین بسیار سخت گیرانه ای دارد اما ظاهرا یکشنبه شب این قانون را زیر پا گذاشته است.
جای تعجب نیست که در پایان هر مسابقه، بازیکنان زیادی بخواهند پیراهن مسی را بخرند و این نه تنها شامل بچه های روی سکو می شود، بلکه بازیکنان زیادی را نیز شامل می شود که می خواهند پیراهن این بازیکن را از تیم مقابل بخرند.
چه چیزی بهتر از این که 90 دقیقه یکی از بهترین بازیکنان جهان را دنبال کنید و سپس پیراهن او را به خانه ببرید و همیشه آن را به یادگاری از آن مسابقه به همراه داشته باشید.
در حالی که بسیاری از بازیکنان همیشه خواهان خرید پیراهن ستاره آرژانتینی بوده اند، اما این یک داستان معروف است که او فقط از زین الدین زیدان خواسته بود تا پیراهن خود را با او عوض کند و این قانون را داشت که از کسی نمی خواست پیراهن او را عوض کند.
با این حال، مسی که در جریان پیروزی PSG مقابل سنت اتین در شنبه شب دو پاس گل ارسال کرد، به نظر می رسد از مدافع رقیب، فالی ساکو خواسته است تا بعد از بازی او را جایگزین او کند.

یکی از کاربران توییتر با انتشار ویدئویی از این لحظه در صفحه خود نوشت: چرا مسی پیراهن این بازیکن را می خواست؟
کاربر دیگری به شوخی گفت: ساکو به خودش می گوید آرام آرام آرام آرام.
یکی دیگر از کاربران توییتر با اشاره به رفتار ساکو گفت: “به نظر می رسد او می خواهد این پیراهن را بخرد و ساکو خیلی هیجان زده نیست. این باعث می شود فکر کنم او اولین کسی نیست که درخواست تعویض پیراهن می کند.”
ستاره پاری سن ژرمن علاوه بر قانون درخواست پیراهن از زیدان، قانون دیگری نیز برای تعویض پیراهن دارد و آن قانون این است که او فقط با بازیکنان آرژانتینی پیراهن خود را عوض می کند.
با این حال، او اکنون کلکسیون بزرگی از پیراهن‌ها دارد، زیرا افراد زیادی پیراهن او را می‌خواستند و این بازیگر 34 ساله از این پیشنهاد استقبال کرد.
گفته می شود بازیکن دیگری هم هست که مسی می خواهد پیراهن او را بخرد. آنتونیو رودیگر مدافع چلسی گفت سسک فابرگاس یک بار به او گفت که مسی پیراهن آلمان را می خواهد.
مسی نیز به نوبه خود خاطرات ارزشمندی به این بازیکن داد. رودیگر گفت: «وقتی برگشتم و کیفم را باز کردم، فقط مسی نبود، ژاوی، اینیستا، دنی آلوز، پیکه و پویول هم بودند. من هرگز رفتار شما را فراموش نمی کنم.
به نظر می رسد اکنون باید ساکو را به این لیست منحصر به فرد اضافه کنیم.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما