ولادیمیر زلینسکی، کمدین سابق و مرد امروزی زمین کیست؟

[ad_1]

تا سه سال پیش، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، تنها کمدین بدون تجربه سیاسی بود. اما اکنون او به دلیل موضع قاطع خود و پاسخ به سرنگونی رهبر روسیه پوتین تبدیل به یک قهرمان جنگ شده است.

زلنسکی با لباس خواب صورتی در نسخه اوکراینی برنامه تلویزیونی باید زیاد برقصی (Strictly Come Dancing) معروف شد، حالا وینستون چرچیل خودش را در آن پیدا کرد. هنگامی که ایالات متحده پیشنهاد خروج از کشور را داد، پدر 44 ساله دو فرزند با آرامش به آمریکایی ها گفت: «دعوا اینجاست. “من به مهمات نیاز دارم، نه ماشین.” سخنی بسیار شجاعانه از مردی که قبل از پیروزی قاطع خود در انتخابات ریاست جمهوری در آوریل 2019 هیچ فعالیت سیاسی نداشت.

ولادیمیر زلینسکی، کمدین سابق و مرد امروزی زمین کیست؟

ولادیمیر زلنسکی در ژانویه 1978 در شهر روسی زبان کریفیوریا که در آن زمان بخشی از جمهوری سوسیالیستی شوروی اوکراین بود به دنیا آمد. پدرش استاد علوم کامپیوتر در موسسه اقتصاد شهر و مادرش مهندس است. با کشته شدن بیش از یک میلیون یهودی اوکراینی در هولوکاست، خانواده یهودی زلینسکی بار سنگین اشغال اوکراین توسط نازی ها را متحمل شدند.

ولادیمیر زلینسکی، کمدین سابق و مرد امروزی زمین کیست؟

او از گوش دادن به موسیقی راک بریتانیایی، نواختن گیتار لذت می برد و در نوجوانی یک جفت جین غربی را با بهترین دوستش به اشتراک می گذاشت. زلنسکی بعداً مدرک حقوق گرفت، اما این کمدی بود که قلب او را به دست آورد. در 17 سالگی به یک گروه کمدی محلی پیوست و در یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی روسیه با اجراهای بداهه ظاهر شد. زلنسکی و دوستانش بعداً گروهی به نام تلویزیون تشکیل دادند. سه ماهه 95 راه اندازی شد. فعالیت هنری او شامل اجرای برنامه های زنده، اجراهای مختلف تلویزیونی و بازیگری بوده است.

ولادیمیر زلینسکی، کمدین سابق و مرد امروزی زمین کیست؟

او در مصاحبه ای با بی بی سی گفت: «من یک طرفدار هستم. پایتون پول (مونتی پایتون) (گروه کمدی سوررئال بریتانیایی)، مخاطب من طنز است بنی هیلی “آنها بنی را ترجیح دادند).” موفقیت بزرگ زلنسکی زمانی که او در مسابقات آمریکا در سال 2006 برنده شد با ستاره ها برقص (رقصیدن با ستاره ها).

ولادیمیر زلینسکی، کمدین سابق و مرد امروزی زمین کیست؟

در سال 2012، مجله تجاری فوربس در اوکراین درآمد شرکت او را بیش از 11 میلیون میلیون تخمین زد و نوشت که زلینسکی می تواند از این پول برای خرید یک ویلای 15 اتاقه در توسکانی ایتالیا استفاده کند. او در سال 2003 با همسرش اولنا که دانش‌آموز سابق دبیرستان بود ازدواج کرد و اکنون یک دختر 17 ساله و یک پسر 9 ساله به نام‌های الکساندرا و کریل دارند.

ولادیمیر زلینسکی، کمدین سابق و مرد امروزی زمین کیست؟

در سال 2015 در یک سریال کمدی تلویزیونی بازی کرد. خادم ملت (خدمت مردم) معلمی را به تصویر کشید که رئیس جمهور شد. در مارس 2018 یک حزب سیاسی به نام Show تشکیل شد و زلنسکی با کسب 73 درصد آرا به ریاست جمهوری رسید.

کمدین که اکنون به مبارز جدی و مدافع ارزش های دموکراتیک تبدیل شده است. چراغ امید برای اوکراینی ها و مردم آزادیخواه در سراسر جهان.

بیشتر بخوانید:

نماد مقاومت اوکراین؛ مردی با سیگار گوشه دهانش مین ضد تانک را بیرون می کشد + فیلم

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما