متا می گوید شفافیت در ردیابی برنامه ها برای واحد تبلیغات شرکت – زومیت – بد است

[ad_1]

متا، شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام، شفافیت ردیابی اپلیکیشن های اپل را مضر توصیف کرده است. یکی از تحلیلگران گفت که معیار حفظ حریم خصوصی می تواند بزرگترین چالش پیش روی شرکت باشد.

به گفته 9to5Mac، از دست دادن توانایی هدف قرار دادن کاربران فیس بوک و اینستاگرام بر اساس علایق آنها در موضوعات مختلف، باعث می شود تا کسب و کارها از این پلتفرم ها به پلتفرم تبلیغاتی گوگل روی بیاورند.

تبلیغات متا در آیفون

وال استریت ژورنال مثالی ارائه می دهد:

مارتا کروگ که کسب‌وکاری به نام بازار هدایا را اداره می‌کند، تمام بودجه‌های تبلیغاتی خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام خرج کرده است، اما می‌گوید اپل سال گذشته ویژگی جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی برای گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرد که ردیابی کاربران را محدود می‌کند. مشتریان نزدیک به 10 برابر افزایش یافت. کروگ کل بودجه تبلیغاتی خود را در ماه اکتبر در گوگل خرج کرد.

تغییر حریم خصوصی اپل به قلب تجارت متا آن ضربه می زند. این تغییرات دره در واقع مشکلاتی را برای توانایی شرکت در هدف قرار دادن تبلیغات برای کاربران ایجاد کرد. متا در اوایل این ماه اعلام کرد که درآمد تبلیغاتی این شرکت در سال 2021 به دلیل تغییر در سیاست های حفظ حریم خصوصی اپل به شدت کاهش خواهد یافت. این خط مشی ها به برنامه هایی نیاز دارند که به آنها اجازه نظارت بر فعالیت ها را بدهد.

متا ادعا می کند که نگران مشاغل کوچک است:

سیاست مخرب اپل دسترسی به مشتریان را برای مشاغل در هر اندازه دشوارتر و گرانتر می کند.

مقاله مرتبط:

مدیران و تحلیلگران صنعت تبلیغات می گویند اپل مدل متا کسب و کار خود را کاملا شکسته است.

دنیل نیومنتحلیلگر Futurum Research گفت: «روی فناوری های دیجیتال تمرکز کنید.

تغییر سیاست‌های حریم خصوصی اپل می‌تواند مخل‌کننده‌ترین نوآوری باشد که متا تاکنون با آن مواجه شده است. فیس بوک امپراتوری خود را بر اساس توانایی خود در دریافت جزئیات کامل رفتار کاربران از طریق اینترنت بنا کرد و اکنون اپل این بازی را تغییر داده است.

برخی از تحلیلگران پیشنهاد کرده اند که تمرکز متا بر روی متا مرورگر به گونه ای است که می تواند محیط را کنترل کند و توانایی ارائه تبلیغات را به طور کامل با علایق کاربر و رفتار آنلاین ارائه دهد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما